Mr-Triple-X Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Als je online bent op de PS3 met GTA IV, kan je dan ook gewoon tegen andere mensen die online zijn op de Xbox 360? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Platypus Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Nee En gelieve de zoekfunctie gebruiken, want ik heb hier al veel topics van gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) Nee, dat kan niet. Alleen PC - PC XBOX - XBOX PS3 - PS3 Dus alleen consoles onder mekaar is mogelijk. Platypus was me voor. Bewerkt: 11 mei 2009 door Sprunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr-Triple-X Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 mei 2009 Nee En gelieve de zoekfunctie gebruiken, want ik heb hier al veel topics van gezien Oh, sorry. Ik had even niet aan de zoekfunctie gedacht. Mijn fout. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.