Jump to content

Trainer installen

D3nnisD

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb een trainer gedownload

Deze :http://www.gtagaming.com/downloads/gta-iv/script-mods/2128

Maar nu Kan ik hem niet starten ingame?

Ik heb

Alexander Blade's .asi loader en scripthook.dll gedownload

en in Root map gezet

maar het werkt niet heb f1 al geprobeert!

iemand tip??

Delen op andere websites

je bent niet de enigste, ik krijg hem ook neit werkend, op gtaformus.com zijn ze te lui om ff uitt e leggen hoe het werkt, terwijl iemand na mij doodleuk post dat hij hem ana het werk krijgt

Delen op andere websites

je bent niet de enigste, ik krijg hem ook neit werkend, op gtaformus.com zijn ze te lui om ff uitt e leggen hoe het werkt, terwijl iemand na mij doodleuk post dat hij hem ana het werk krijgt

Ik snap het ook niet

Waarom moet je allemaal van dat soort dingen doen bij mij chrasht game Vrijwel altijd als ik iets download..

Heb er niets aangedaan

Voledig clean

Delen op andere websites

lol, ik had dat vroeger ook, die asi loaders zijn klote, tot ik een andere had gevonden namelijk yaasil deze werkt perfect!!

die alexander blade en die andere zijn allemaal brol

probeer deze en hopelijk lukt het dan, alleszins het werkte bij mij toch en ik ben al geen gelukzak ^_^

Delen op andere websites

lol, ik had dat vroeger ook, die asi loaders zijn klote, tot ik een andere had gevonden namelijk yaasil deze werkt perfect!!

die alexander blade en die andere zijn allemaal brol

probeer deze en hopelijk lukt het dan, alleszins het werkte bij mij toch en ik ben al geen gelukzak ^_^

Weer fout lees:

This application failed to initialize properly (0xc0000005) Click on OK to terminate the application

als ik dssound weer weg haal doet ie het weer

Delen op andere websites

de officiele gta patch, het beste neem je de derde patch.

Als je dan aru's asi loader gebruikt kun je awwu's trainer versie 1.9.0 gebruiken, hij werkt om de 1 of andere reden neit met andere asi loaders.

Delen op andere websites

de officiele gta patch, het beste neem je de derde patch.

Als je dan aru's asi loader gebruikt kun je awwu's trainer versie 1.9.0 gebruiken, hij werkt om de 1 of andere reden neit met andere asi loaders.

Die trainer werkt niet in MP!

Welke wel werkt is ThousandTugs, Vind ik een aanrader :Y

Delen op andere websites

waarom zou hij nou neit in multiplayer werken? OMDAT HIJ TEGEN HACKERS IS, net zoals merendeels van de community, in plaats van de community te helpen verneuken hackers zoals jij het alleen maar, rockstar gaat na alnge tijd toch overstag om het voor de pc te maken, denk je dat ze dat nu nog eens gan doen als je ziet wat er met hun multiplayer gebeurt?

Je wrodt alvast bedankt als gta5 neit op de pc uitkomt

Delen op andere websites

waarom zou hij nou neit in multiplayer werken? OMDAT HIJ TEGEN HACKERS IS, net zoals merendeels van de community, in plaats van de community te helpen verneuken hackers zoals jij het alleen maar, rockstar gaat na alnge tijd toch overstag om het voor de pc te maken, denk je dat ze dat nu nog eens gan doen als je ziet wat er met hun multiplayer gebeurt?

Je wrodt alvast bedankt als gta5 neit op de pc uitkomt

Man, zeur niet zo joh. :puh:

Over GTA 5 is nog niets bekend, dus daar kun je niks over zeggen. En die komt echt wel op de PC. Pak maar even wat verkoopcijfers erbij en doe dat X 45. Dat wil R* echt niet mis lopen hoor. :cab:

En R* heeft zelf nou ook niet echt een mooi stukje software afgeleverd. Het spel hangt aan elkaar van de bugs. En die systeemeisen, je lacht te toch een bult. :schater:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...