Wu-Zi-Mu Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Hey Ik heb geprobeerd de auto showroom Wang Cars in San Fierro te modden. Ik heb IMG Tool, MapViewer en TXD Worktool(Zoiets). Maar ik wil gewoon de afbeeldingen veranderen. Maar als ik dat doe sla ik op met dezelfde naam en uitgang (bijv. .PNG of ,GIF) En als ik die dan invoer en GTA SA open en naar de garage ga slaat gta vast als ik bijna bij de garage ben. WAt doe ik fout??? Woozie Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 (bewerkt) De uitgang is fout (oftewel Extensie). Dit moet namelijk geen PNG of GIF zijn, maar een BMP. Bewerkt: 11 mei 2009 door Remi-X Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 De uitgang is fout (oftewel Extensie). Dit moet namelijk geen PNG of GIF zijn, maar een BMP. Weet ik, was ook voorbeeld. Ik sla ook op als BMP Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 De uitgang is fout (oftewel Extensie). Dit moet namelijk geen PNG of GIF zijn, maar een BMP. Weet ik, was ook voorbeeld. Ik sla ook op als BMP Dan moet dat geen voorbeeld zijn, PNG en GIF zullen nooit werken in San Andreas. En BMP zeggen is een kleine moeite Maargoed, je probleem. Je opent TXD Workshop > Opent een TXD die jij wilt wijzigen > Klikt 1 keer op de Texture die jij wilt wijzigen > Klik je op import > Kiest je .BMP texture > Importeerd hem > Zorgt dat de texture dezelfde waarden behoud > Opslaan. Doe je dat goed? Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Dat doe ik precies. K had er een tutorial bij. Maar die ben k nu ff kwijt. En ik behoud de extensie en grootte Reageren
Remi-X Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Dat doe ik precies. K had er een tutorial bij. Maar die ben k nu ff kwijt.En ik behoud de extensie en grootte Met waarden op het laatst bedoel ik de Texture naam, van het bestand en wat er in de workshop staat. Raar dan dat het niet werkt denk ik, maar zelf heb ik dit probleem ook maar al te vaak gehad. 1 van de redenen waarom ik gestopt ben met modding. Reageren
Wu-Zi-Mu Geplaatst: 11 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ja naam is precies hetzelfde. Ik zal het nog 1x proberen. Als het dan nog niet lukt stop k er denk k ook mee. Thnx in ieder geval Reageren
danny18 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 is de afmeting wel juist? De afmeting maakt volgensmij niks uit (ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad) Wu-Zi-Mu heb je wel v1 van san andreas zo nee moet je hem even upgraden voor de rest kan ik niet helpen want dit probleempje ken ik niet Reageren
Loading... Geplaatst: 29 mei 2009 Rapport Geplaatst: 29 mei 2009 is de afmeting wel juist? De afmeting maakt volgensmij niks uit (ik heb er in ieder geval nooit problemen mee gehad) Wu-Zi-Mu heb je wel v1 van san andreas zo nee moet je hem even upgraden voor de rest kan ik niet helpen want dit probleempje ken ik niet Upgraden? zullen we het maar op downgraden houden? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.