Royboow Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik heb weer eens een dingetje gemaakt, de outcome is best mooi vind ik Reageren
Galiorix Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik vind het design wel geslaagt, maar iets wat me meteen op valt: wat doet een chinees teken in combinatie met een all american muscle car..? En ik vind ook die groene dingen boven in wat misplaatst, aangezien je alles mooi met die blauwe tint hebt en die groene dingen zorgen dan voor een soort 'onrust' in het plaatje. Reageren
danny18 Geplaatst: 11 mei 2009 Rapport Geplaatst: 11 mei 2009 Ik heb weer eens een dingetje gemaakt, de outcome is best mooi vind ik*plaatje* Leuk gedaan de ford mustang is een van mijn favoriete auto's. Alleen zoals Galiorix als zij die groene dingetjes (blaadjes?) maken het een beetje onrustig maar voor de rest leuk gedaan. Reageren
Royboow Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Dat groene is duivenpoep, en dat chinese teken is voor NFS (niet mijn idee om hm in te plaatsen hoor ) Reageren
GunsNroses61 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 mooi gemaakt de Ford Mustang GT (Shelby GT 500) is ook een van m'n favorite auto's verder vind ik het groene ook niet zo mooi. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.