legendgw Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 ja ik heb de zoek functie gebruikt maar niks bruikbaars gevonden. Ik heb zo juist (een klein uurtje geleden) GTA San Andreas gekocht maar tijdens de installatie (4/5 blokskes) komt er een error op het scherm met als melding Onherstelbare fout. Ik heb deze in de zoekfunctie ook tegengekomen maar daar verwees die naar een bepaalde file en bij mij niet. Hier vind je een link naar de screenshot van de error. http://users.telenet.be/freddytony/gtasaerror.bmp Alvast bedankt voor de hulp. Op google heb ik ook niks bruikbaar gevonden. Enigste pagina die er bruikbaar uitzag voor me bestond nietmeer lolz xD Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Het eerste wat in mij opduikt is een vuile cd. Maak deze eens schoon en probeer het daarna nog eens. Reageren
hersenbeuker Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 ben je wel administrator? zoniet, meld aan als administrator Reageren
legendgw Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) CD schoon maken had ik al geprobeert zelf DVD writer gekuist en ja ik ben administrator Bewerkt: 12 mei 2009 door legendgw Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Ik zou er mee terug gaan naar de winkel dan, normaal gezien zouden ze je dan een nieuwe moeten geven. Reageren
GTAguillaume Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Heb je de minimale systeemeisen en voldoende plaats? Reageren
candesco Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Zit er soms een kras (of meerdere krassen) op je cd? Of een breuk? Reageren
legendgw Geplaatst: 27 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 mei 2009 (bewerkt) Geen kras in de CD. Ik ben ermee terug naar de winkel gegaan, heb een nieuw gekregen en krijg juist hetzelfde probleem. Ik vermoed dat het mijn pc is die beetje zot aan het doen is. Tijd om eens te formateren Ik heb gta sa vroeger nog effe geleend van een kameraad van me en toen werkte het spel wel op deze pc. De systeemvereisten kan ik zeker aan amd athlon 64 X2 Dual core processor 5600+ Kloksnelheid 2.80 GHz, 2.98 GB (laatste vind ik wel raar want had een kingstone dual pack van 4GB gekocht, maar naar het schijnt is dat een veel voorkomend probleem) NVIDIA GeForce 7300 GS Bewerkt: 27 mei 2009 door legendgw Reageren
Loading... Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Kan het niet aan je dvd-drive liggen? Reageren
gta_rulez Geplaatst: 28 mei 2009 Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 2.98 GB (laatste vind ik wel raar want had een kingstone dual pack van 4GB gekocht, maar naar het schijnt is dat een veel voorkomend probleem) Om van je volledige 4 gig gebruik te kunnen maken, moet je een 64 bits versie van Windows installeren. Voor het San Andreas probleem heb ik zo trouwens even geen oplossing. Reageren
legendgw Geplaatst: 28 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 28 mei 2009 Kan het niet aan je dvd-drive liggen? misschien, het kan ook zijn dat het aan mijn pc ligt. Toen ik php wou instaleren om het te leren kreeg ik niks anders dan errors en toen ik het verwijderde bleef mijn pc gewoon sucken. Tijd voor een formatje als ik de cd's terug vind lol xD Reageren
legendgw Geplaatst: 13 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 hmm heb nu mijn pc geformateerd en alle drivers van de website's gehaald en zelfde melding mijn vorige cd van san andreas had de winkel getest en deze kon het runnen zonder problemen en ik kreeg na 4 blokjes installatie een error. Pc: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 5600+ Kloksnelheid: 2.80 GHz, 2.98 GB NVIDIA GeForce 7300 GS san andreas staat nu voor een klein deel geinstalleerd dusja Reageren
Little Jacob Geplaatst: 3 juli 2009 Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 (bewerkt) Een vriend heeft hetzelfde probleem maar dan op 3/4 van de installatie. Bij hem staat er iets is met data3.cab Bewerkt: 3 juli 2009 door Little Jacob Reageren
legendgw Geplaatst: 3 juli 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2009 had ook zo'n probleem met Age of Empires III. Ik heb toen een image gemaakt van die cd's en dan geinstalleerd en het lukte. Met GTA SA lukt het niet om een image te maken. Je moet anders eens proberen om image te maken met clone cd en dan afspelen met deamon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.