FireFighter Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Spoed Hallo, Ik wil graag de Boosterpacks ''Armored Fury'' en Europe nog iets activeren, hoe doe ik dat? Mvg, FF >>> Door Ikkes: Overdreven topictitel aangepast <<< Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Je doet de CD in de speler en dan krijg je de autostart. Daar staat een link op naar boosterpacks registreren, je moet om dit te kunnen wel een account bij EAgames hebben. Succes! Reageren
.Stan Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Ik krijg ze ook niet geactiveerd, ook al heb ik een account, ze zeggen gewoon dat het niet gaan, STOM EA !!! Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Oké, maar je moet dan 3 dingen invoeren: Registratiecode: Wat is dat/ waar kan ik dat vinden? Battlefield 2-ID: Is dit je accountnaam? Bevestiging van 2. Reageren
.Stan Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Oké, maar je moet dan 3 dingen invoeren: Registratiecode: Wat is dat/ waar kan ik dat vinden? Battlefield 2-ID: Is dit je accountnaam? Bevestiging van 2. Dat 1e is de code die volgensmij achterop je handleiding staat. Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Oké, maar je moet dan 3 dingen invoeren: Registratiecode: Wat is dat/ waar kan ik dat vinden? Battlefield 2-ID: Is dit je accountnaam? Bevestiging van 2. Dat 1e is de code die volgensmij achterop je handleiding staat. Ik heb het ingevoerd, en dan krijg ik het volgende: (URL: http://account.ea.com/error/url-messed-up.jsp) The following error has occurred: Address Unintelligible Explanation: Somewhere along the way to your destination, the address (location) you were trying to get to was garbled. How to Fix the Problem: Your best bet is to hit the Back button on your browser and try to navigate from there. If that doesn't work, you should close your browser window, sign back on to the site, and try again. If you get this error again, please let us know by going to: EA Customer Help Pogo Help Please take note and let us know the steps you took to get to this page. Back Bewerkt: 12 mei 2009 door FireFighter Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Oké, maar je moet dan 3 dingen invoeren: Registratiecode: Wat is dat/ waar kan ik dat vinden? Battlefield 2-ID: Is dit je accountnaam? Bevestiging van 2. De eerste is de seriecode die achterop je boekje staat. De tweede is de soldatennaam van BF2. Dus je Battlefield 2 account. @bovenstaande probleem Dat is een irritante. Ik heb het gedaan door op wachtwoord vergeten te klikken terwijl ik al ingelogd stond. Toen op volgende zodat het wachtwoord naar mij opgestuurd werd en toen was ik er ineens doorheen en was alles geregistreerd. Dé tip is dus om niet al te logisch na te denken . Bewerkt: 12 mei 2009 door KillerZero86 Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Oké, maar je moet dan 3 dingen invoeren: Registratiecode: Wat is dat/ waar kan ik dat vinden? Battlefield 2-ID: Is dit je accountnaam? Bevestiging van 2. De eerste is de seriecode die achterop je boekje staat. De tweede is de soldatennaam van BF2. Dus je Battlefield 2 account. @bovenstaande probleem Dat is een irritante. Ik heb het gedaan door op wachtwoord vergeten te klikken terwijl ik al ingelogd stond. Toen op volgende zodat het wachtwoord naar mij opgestuurd werd en toen was ik er ineens doorheen en was alles geregistreerd. Dé tip is dus om niet al te logisch na te denken . Lukt niet (Ik ben al ingelogd op www.ea.com) Bewerkt: 12 mei 2009 door FireFighter Reageren
.Stan Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Dat is nou weer typisch EA, superslechte service, ik heb zelfs de klantenservice gebeld en die zeiden dat ze er niks aan konden doen Stanboy96 .... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Oké, maar je moet dan 3 dingen invoeren: Registratiecode: Wat is dat/ waar kan ik dat vinden? Battlefield 2-ID: Is dit je accountnaam? Bevestiging van 2. De eerste is de seriecode die achterop je boekje staat. De tweede is de soldatennaam van BF2. Dus je Battlefield 2 account. @bovenstaande probleem Dat is een irritante. Ik heb het gedaan door op wachtwoord vergeten te klikken terwijl ik al ingelogd stond. Toen op volgende zodat het wachtwoord naar mij opgestuurd werd en toen was ik er ineens doorheen en was alles geregistreerd. Dé tip is dus om niet al te logisch na te denken . Lukt niet (Ik ben al ingelogd op www.ea.com) dan kan je nog steeds dara ergens op wachtwoord vergeten? klikken. Reageren
FireFighter Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Oké, maar je moet dan 3 dingen invoeren: Registratiecode: Wat is dat/ waar kan ik dat vinden? Battlefield 2-ID: Is dit je accountnaam? Bevestiging van 2. De eerste is de seriecode die achterop je boekje staat. De tweede is de soldatennaam van BF2. Dus je Battlefield 2 account. @bovenstaande probleem Dat is een irritante. Ik heb het gedaan door op wachtwoord vergeten te klikken terwijl ik al ingelogd stond. Toen op volgende zodat het wachtwoord naar mij opgestuurd werd en toen was ik er ineens doorheen en was alles geregistreerd. Dé tip is dus om niet al te logisch na te denken . Lukt niet (Ik ben al ingelogd op www.ea.com) dan kan je nog steeds dara ergens op wachtwoord vergeten? klikken. Lukt niet... Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Misschien makkelijke als je wat details in je topic pleurt. - Heb je de complete editie gekocht naast je eigen cd. - Heb je de boosterpack gekocht via EA Downloader - Hoe heb je ze geinstalleerd. En waarom is het spoed? Mis je anders de trein? Eerste hit op google... >.> Bewerkt: 12 mei 2009 door Nemean^inf Reageren
FireFighter Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) SpoedHallo, Ik wil graag de Boosterpacks ''Armored Fury'' en Europe nog iets activeren, hoe doe ik dat? Mvg, FF >>> Door Ikkes: Overdreven topictitel aangepast <<< Hierboven: Vind je? Het is al gelukt, ik heb iest gedaan en toen kon ik die maps spelen ? Vraag me niet hoe, maar het is opgelost! Bewerkt: 14 mei 2009 door FireFighter Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.