Timske Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Hey, ik had een vraagje over de Wii. Eigenlijk niet over de Wii maar wel over een onderdeel van de Wii. Over dat zwarte ding wat je op je pc zet, daar wil ik het over hebben. Is die snel kapot? Of kan het even duren. Want hij viel bij mij een keer van één of één halve meter hoogte en nouw doet die het vaag, nu moet ik er met me controler voor gaan hangen en daar krijg ik een lamme arm van I need advice, please. Reageren
aquarium89 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 hey ik ga er vanuit dat je de sensorbalk bedoeld. in principe is dit niet meer dan 2 infrarode ledjes in een behuizing. mijn ervaring is dat ze vrij goed tegen vallen kunnen. je moet er wel voor zorgen dat je hen recht neer zet. ook kan je instellen hoe fel de ledjes branden. mischien helpt dat voor een betere ontvangst. laters Reageren
Timske Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 heyik ga er vanuit dat je de sensorbalk bedoeld. in principe is dit niet meer dan 2 infrarode ledjes in een behuizing. mijn ervaring is dat ze vrij goed tegen vallen kunnen. je moet er wel voor zorgen dat je hen recht neer zet. ook kan je instellen hoe fel de ledjes branden. mischien helpt dat voor een betere ontvangst. laters Bedankt, kun je helpen met hoe ik dat doe? Reageren
aquarium89 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) heyik ga er vanuit dat je de sensorbalk bedoeld. in principe is dit niet meer dan 2 infrarode ledjes in een behuizing. mijn ervaring is dat ze vrij goed tegen vallen kunnen. je moet er wel voor zorgen dat je hen recht neer zet. ook kan je instellen hoe fel de ledjes branden. mischien helpt dat voor een betere ontvangst. laters Bedankt, kun je helpen met hoe ik dat doe? ja ckers zet je wii aan ga naar je wii instellingen ( links onder in de hoek) kies voor instellingen de rechtse als ik me niet vergis daar staat als het goed is het kopje sensorbalk anders moet je ff opzij scrollen totdat je hem tegen komt als je daar op klinkt wijst het zich van zelf kijk anders hier maar even: http://www.nintendo.be/NOE/nl_BE/support/w...59.html?id=8209 Bewerkt: 12 mei 2009 door aquarium89 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.