Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo, ik heb wat nieuwe gemaakt, heb net een nieuw pack :dans:

Babel

Babel.jpg

Deco

Deco.jpg

Buffon

Buffon.jpg

Rates, reacties en feedback welkom

Geplaatst:

Ik heb niet zo veel kennis van voetbal sigs maar ik wil graag even raten. Die Buffon signature is nogal leeg. Wel een bijpassende tekst maar de tekst 'Buffon' is nogal donker. Dan moet je een seconde concetreren voor je het ziet. Wat je ook kan bij elke signature en bij toekomstige, een randje aan geven, dat is vrij simpel: je maakt een nieuwe layer aan en je selecteert de Rectangular Marquee Tool en je selecteert heel je signature en als je je selectie hebt, moet je op je rechtermuisknop drukken en Stroke kiezen. Je kiest dan hoe groot je randje moet zijn, ik vind 1 px een mooie keuze maar je kan zelf kiezen. En kies dan een mooie kleur, zwart past bijna bij alle ontwerpen. En dan Deselect je het en tadaah! Maar ik denk dat dit niet zo zal helpen bij je laatste signature (Buffon).

Geplaatst:

ik weet hoe je randje moet maken, kijk maar eens bij andere sigs van mij, toch bedankt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...