Jump to content

Multiplayer


GwnHugo

Recommended Posts

Na de patch is mijn gta 4 kapot gegaan. Ik heb toen een nieuwe gekocht. Eerst had ik al een probleem met de dvd-lader. Die las namelijk geen nieuwe spellen meer :7 . Dat probleem is inmiddels opgelost. Maar nu heb ik een probleem met multiplayer. Als ik namelijk bij multiplayer op player match of ranked match klik zegt hij dat ik geen internet verbinding heb. Als ik vervolgens op de windows knop druk en naar het internet ga doet hij het gewoon!

Echt heel erg vaag. Zou iemand mij hiermee willen helpen?

alvast bedankt,

Hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien blokkeert Windows Firewall GTA IV?

En wat moet ik daar tegen doen?

ga naar je antivirus ga dan naar je firewall of uitzonderingen ofzo, en selecteer dan gtaiv.exe voor bij uitzonderingen

Link to comment
Delen op andere websites

beste mensen,

Ik kan niet mee doen aan de partymode als iemand mij uitnodigt er komt dan de volgende te staan: This game doesnt longer exsist blablabla. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Thanks

Link to comment
Delen op andere websites

Na de patch is mijn gta 4 kapot gegaan. Ik heb toen een nieuwe gekocht. Eerst had ik al een probleem met de dvd-lader. Die las namelijk geen nieuwe spellen meer :7 . Dat probleem is inmiddels opgelost. Maar nu heb ik een probleem met multiplayer. Als ik namelijk bij multiplayer op player match of ranked match klik zegt hij dat ik geen internet verbinding heb. Als ik vervolgens op de windows knop druk en naar het internet ga doet hij het gewoon!

Echt heel erg vaag. Zou iemand mij hiermee willen helpen?

alvast bedankt,

Hugotje112

norton dus ...

je gaat naar settings -> dan onder de categorie 'exclusions/low risks' ->scan exclusions -> configure

dan druk je op add, ga je naar je gta iv folder en druk je gtaiv.exe in

doe dat bij scan als bij auto-protect.

mss dat dit helpt ^_^ good luck m8

Bewerkt: door SNIPER44
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...