GwnHugo Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Na de patch is mijn gta 4 kapot gegaan. Ik heb toen een nieuwe gekocht. Eerst had ik al een probleem met de dvd-lader. Die las namelijk geen nieuwe spellen meer . Dat probleem is inmiddels opgelost. Maar nu heb ik een probleem met multiplayer. Als ik namelijk bij multiplayer op player match of ranked match klik zegt hij dat ik geen internet verbinding heb. Als ik vervolgens op de windows knop druk en naar het internet ga doet hij het gewoon! Echt heel erg vaag. Zou iemand mij hiermee willen helpen? alvast bedankt, Hugotje112 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Misschien blokkeert Windows Firewall GTA IV? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Misschien blokkeert Windows Firewall GTA IV? En wat moet ik daar tegen doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Misschien blokkeert Windows Firewall GTA IV? En wat moet ik daar tegen doen? ga naar je antivirus ga dan naar je firewall of uitzonderingen ofzo, en selecteer dan gtaiv.exe voor bij uitzonderingen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 Oke, maar ik kan die knop niet vinden. Ik heb norton. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebulgarian Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2009 beste mensen, Ik kan niet mee doen aan de partymode als iemand mij uitnodigt er komt dan de volgende te staan: This game doesnt longer exsist blablabla. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Thanks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Na de patch is mijn gta 4 kapot gegaan. Ik heb toen een nieuwe gekocht. Eerst had ik al een probleem met de dvd-lader. Die las namelijk geen nieuwe spellen meer . Dat probleem is inmiddels opgelost. Maar nu heb ik een probleem met multiplayer. Als ik namelijk bij multiplayer op player match of ranked match klik zegt hij dat ik geen internet verbinding heb. Als ik vervolgens op de windows knop druk en naar het internet ga doet hij het gewoon!Echt heel erg vaag. Zou iemand mij hiermee willen helpen? alvast bedankt, Hugotje112 norton dus ... je gaat naar settings -> dan onder de categorie 'exclusions/low risks' ->scan exclusions -> configure dan druk je op add, ga je naar je gta iv folder en druk je gtaiv.exe in doe dat bij scan als bij auto-protect. mss dat dit helpt good luck m8 Bewerkt: 13 mei 2009 door SNIPER44 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.