Jump to content

welke missie is het moeilijkst sanandreas?

welke missie is het moeilijkst  

73 leden hebben gestemd

1. 1. welke missie is het moeilijkst

• the end of the line
      27
    • Just Business
      1
    • Air Raid
      13
    • Supply Lines
      12
    • Vertical Bird
      4
    • Breaking The Bank At Caligula's
      0
    • een andere missie
      33

Recommended Posts

Geplaatst:

hmmmm, tellen de unique jumps ook? d'r zitten daar ook een aantal tussen, pfff, lukt gewoon eigenlijk niet. Bijvoorbeeld de jump ten zuidwesten van Grove Street, op de middelste brugreling, ik krijg hem niet voor elkaar, zelfs niet met een zo lang mogelijke aanloop. De uitleg zegt "ongeveer 150ft" heb al 153ft gesprongen, maar ik krijg hem maar niet...

• Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• jack456

3

• morfanaion

2

• Silverwing

1

• buu

1

Geplaatst:

Ik vind er niet echt moeilijke tussen zitten, maar ik vind toch de missie Black Project toch één van de moeilijksten.

Geplaatst:

End of the Line het gedeelte in het Crack Palace... Zeker met dat vuur ga je zo dood.

Geplaatst:
End of the Line het gedeelte in het Crack Palace... Zeker met dat vuur ga je zo dood.

Ik heb die missie de eerste keer gehaald door door 3 vuren gewoon heen te rennen. maar de meeste vuren zijn simpel te blussen. Het enige wat ik vervelend vind in die missie is dat het soms moeilijk te zien is waar er nog schutters zitten, daar krijg ik meestal de meeste damage van.

Geplaatst: (bewerkt)

supply lines, de missie waar ik het langst mee vast zat... ( 3 maanden, gewoon verder gegaan )

de rest kwam ik wel na 3,4 x porberen uit :clown: ( veel zelfs in 1x denk aan: breaking the bank, end of the line )

en heel veel zeggen bij end of the line, haal eerst brandweer enzo. ik weer eigenwijs en het kan best hoor :bier:

:bier: Suburban :bier:

Bewerkt: door Suburban
Geplaatst:

ik vond de missie de the end of the line een erg moeilijke missie maar echter ook wel erg goed en mooi verhaal erbij :D

Geplaatst:
ik von de moeilijkste missie: 'wrong side of the tracks'. Echt die heb ik wel 50 keer geprobeerd!!!

idd dat vond ik ook

Geplaatst:

De Flying school vond ik het moeilijks. Ik heb er 1 maand mee vastgezeten. Toen heb ik maar een savegame gedownload zodat ik de flying school niet meer hoefde te doen. :D

Geplaatst:

Ik vond gewoon al die missies van Zero vervelend maar die zijn niet belangrijk dus die kan je gewoon overslaan je hoeft ze niet te doen om de Return to LS missies uit te spelen.

Geplaatst:

nou ik vind black project van the truth het moeilijkste, maar life's a beach van og loc ook grtz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...