kgta forum Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 waar zit ook al weer die ene grot waar je (volgens mij ook saven kon) in sa Reageren
gerbieboy6 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Volgens mij is er geen grot waar je hem kan saven Reageren
Basssss Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Er zijn drie grotten (of plekken die op soort van grotten lijken) in San Andreas. Snapmap. Die in de Desert is een tunnel, hierin is een Cop Bribe te vinden. In het stadje ten zuiden van de tunnel staat een safehouse. Die in San Fierro is een onderwatertunnel, deze moet je gebruiken in de missie Amphibious Assault. Onderweg vind je op de bodem een knife. Buiten de missie om ligt ie er niet en kun je ook niks vinden hier. Die bij de Mount Chiliad is een grote korte tunnel. Je kunt hem van verre al zien en er zal niks te vinden zijn. Enkel dat één van de Mountain Bike races zich een etage boven de grot afspeelt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 WikiGTA, ook voor speleologen. Reageren
kgta forum Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 wat moet ik nou met fort carson safehouses Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 1) Eerst je ogen openen. 2) Lezen. 3) Plaatjes kijken. 4) Niet te snel conclusies trekken. Reageren
kgta forum Geplaatst: 12 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 er was toch ook een savehouse toegankelijk via een grot dacht ik ergens op wikigta te hebben gelezen Reageren
Basssss Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 (bewerkt) Nee. Bewerkt: 12 mei 2009 door Basssss Reageren
N.W.A. Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Zou wel cool zijn als dat zou kunnen Reageren
Doggi Geplaatst: 5 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2009 Zou wel cool zijn als dat zou kunnen dit topic is al 3 maanden oud Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Maakt dat wat uit? Als een topic niet TE oud is mag het gewoon blijven staan! Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Maakt dat wat uit? Als een topic niet TE oud is mag het gewoon blijven staan! 3 Maanden is al wat hoor Tom, trouwens wat zeg jij nu? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Maakt dat wat uit? Als een topic niet TE oud is mag het gewoon blijven staan! 3 Maanden is al wat hoor Tom, trouwens wat zeg jij nu? Wat bedoel je? Wat zeg ik trouwens nu? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Maakt dat wat uit? Als een topic niet TE oud is mag het gewoon blijven staan! 3 Maanden is al wat hoor Tom, trouwens wat zeg jij nu? Wat bedoel je? Wat zeg ik trouwens nu? Dat het mag blijven staan? Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 9 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2009 Omdat boostboy het raar vond dat dit topic er al 3 maaden staat... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.