mandy21 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 hey iedereen,kan iemand mij vertellen waarom de asset bij the johnson house verdwijnt? ik heb een aantal save games,en bij elke game verdwijnt mn asset na de missie the green sabre,en ik kan er nix over terugvinden op wikigta alvast thanx en een fijne avond groetjes mandy Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Je Wordt dan uit LS verjaagd, dus verdwijnt de asset vanzelf ook, dus dit is geen bug ofzo na een tijdje kom je weer terug in LS en staat die asset er automatisch weer na een paar missies [/font] Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Je komt dan bij het westelijke kant van San Andreas tegen, en je moet daar je toekomst overnieuw opbouwen, en de grove weer heel maken. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 12 mei 2009 Rapport Geplaatst: 12 mei 2009 Het geld wat binnenstroomt voor deze asset is afhankelijk van de gebieden die in handen zijn van de Grove Street Families: hoe meer (groene) gebieden hoe sneller het geld binnenstroomt tot een maximum van $10.000. Deze gebieden worden geïntroduceerd in de missie Doberman, vanaf dan heb je dus ook die asset. Na de missie The Green Sabre worden de Grove Street Families (en de Varrio Los Aztecas) verjaagd uit Los Santos, alle gebieden zijn dan in handen van de Los Santos Vagos en de Ballas. Geen gebieden = geen inkomsten. Later in het verhaal, als CJ weer terug komt in Los Santos, krijg je weer de mogelijkheid om gebieden te veroveren. Vanaf dat moment komt ook die asset weer terug voor de Johnson House. Dus dat je die asset verliest is gewoon onderdeel van het spel, geen paniek. bij elke game verdwijnt mn asset na de missie the green sabre,en ik kan er nix over terugvinden op wikigtaDan zal je toch beter moeten lezen mandy21, >>hier<< staat letterlijk:Doordat je geen gebieden meer in handen hebt is ook de asset voor de Johnson House komen te vervallen. Reageren
mandy21 Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 hey thanx iedereen,nu snap ik het. ooh,en koe-mzungu,ik had alleen wiki gecheckt op de asset pagina,had er niet aan gedacht om bij the green sabre te gaan kijken,was wel handig geweest aangezien ik wist dat de asset elke keer verdween na die missie.(beetje blond )maar iig bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.