Jump to content

Fruity Loops Mix

Recommended Posts

Geplaatst:

Klinkt goed alleen het freestylen van me gaat niet echt lekker.

Als je maybe wat langere beats heb kan ik kijken of ik er een lyric op kan schrijven ;)

Geplaatst:
Klinkt goed alleen het freestylen van me gaat niet echt lekker.

Als je maybe wat langere beats heb kan ik kijken of ik er een lyric op kan schrijven ;)

Zal ik proberen. Het gaat inderdaad wat snel, maar het is ook voor Freestyle.

Als je freestyled, eindig je op de laatste kick en rap je niet altijd met de beat mee. Tenminste, zo heb ik het ervaren.

Ik zal binnenkort een nieuwe maken.

Geplaatst:

MClaw dit is dope shit alleen soms ietsje te eentonig moet je ons toch is leren want ik heb het is met Fruity Loops geprobeerd en je kan niet opslaan met trial version ofz iets..

een 7,5.. B)

Geplaatst:
MClaw dit is dope shit alleen soms ietsje te eentonig moet je ons toch is leren want ik heb het is met Fruity Loops geprobeerd en je kan niet opslaan met trial version ofz iets..

een 7,5.. B)

Daarom zei ik het al. Probeer maar eens een intstrumenal mp3 te krijgen van 50 Cent. Zul je zien, alles is eentonig. Er zijn een paar verschillen, intro, beatversnelling en de chorus. Verder is alles eentonig :)

Iig, bedankt voor het cijfer. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

een 7,5..  B)

Daarom zei ik het al. Probeer maar eens een intstrumenal mp3 te krijgen van 50 Cent. Zul je zien, alles is eentonig. Er zijn een paar verschillen, intro, beatversnelling en de chorus. Verder is alles eentonig :)

Ja, achtergrond is niets meer dan eentonige muziek ( zie Ali.B - leipe mocro flever, The Game ft. 50C. - Hate it or love it ).

Maar ben benieuwd hoe een rapper op deze muziek rapt. :lol:

Geef het een 8, lekkere beat.

Bewerkt: door Sasuke
Geplaatst:

een 7,5..  B)

En wat is jou geheim MClaw hoe heb jij dat gedaan..? ;)

Rap is als je het 'slim' bekijkt altijd eentonig maare het heeft altijd een kleine beat switch iets aparts.. :)

Geplaatst:
..het heeft altijd een kleine beat switch iets aparts.. :)

Dat bedoel ik met beatversnelling. :rolleyes:

Bij mij zit er geen geheim achter. Ik maak sommige samples wat zachter, zodat je ze niet altijd even duidelijk hoort. Dat maakt het mooie. Ik ben bezig met een beat nu [voor Postaldude] en dan zie ik wel wat het wordt.

Binnenkort heb ik em af. :)

Geplaatst:
File -> Save As :blink:

Hehe dat zal je wel denken Se7en alleen is dit niet mogelijk in de trial version.. :rolleyes: ;)

Geplaatst:
File -> Save As  :blink:

Hehe dat zal je wel denken Se7en alleen is dit niet mogelijk in de trial version.. :rolleyes: ;)

Ja, dan kan je niet saven hé.

Je kan alleen in de goede versie saven...

Geplaatst:
File -> Save As  :blink:

Ja, dan kan je niet saven hé.

Je kan alleen in de goede versie saven...

Denk t niet neej, maare ik dacht dat MClaw ook de trial version gebruikte.. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...