Jump to content

Achievements


Flying Dutchman

Recommended Posts

Ik ben nu aan het proberen om de achievement 'Rolled over' (5x over de kop gaan met een auto) te halen. Het lukt steeds niet en ik ben gaan twijfelen of ik deze achievement toevallig niet perongeluk een keer gehaald heb zonder erbij na te denken.

Mijn vraag is nu, hoe kun je zien welke achievements je al behaald hebt? Ik heb al bij de ingame stats gekeken, op de Social Club website en het forum doorzocht, maar ik kan het nog steeds niet vinden. Is er iemand die dit wel weet?

Bij voorbaat dank. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Waarschijnlijk heb je Gta IV op de xbox 360

Als dat zo is doe je het volgende

Je drukt op de grote knop op je controller (Staat een X op)

Dan ga je 1 of 2 naar links en daar staat achievements , je zoekt gta iv op en je kijkt of hij geunlocked is :)

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC moet je gewoon op de Home toets drukken, daarna wijst het zichzelf wel uit ;D

Maar die op xbox.com is een stuk overzichtelijk er uitgebreider. ^_^ Maar met HOME kom je er idd ook. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Op de PC moet je gewoon op de Home toets drukken, daarna wijst het zichzelf wel uit ;D

Maar die op xbox.com is een stuk overzichtelijk er uitgebreider. ^_^ Maar met HOME kom je er idd ook. :Y

Als ik ingame ben en wil kijken welke achievements ik nog moet druk ik liever eventjes op Home dan het internet op te starten xD

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik op home druk krijg ik wel Windows live (Waar ik uiteraard een heel uitgebreide kennis over heb :puh: ). Maar ik zie bij mijn naam slechts de icoontjes van een aantal achievements staan die ik recentelijk heb behaald. De andere zie ik niet, weet iemand hoe ik al mijn achievements kan zien?

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik op home druk krijg ik wel Windows live (Waar ik uiteraard een heel uitgebreide kennis over heb :puh: ). Maar ik zie bij mijn naam slechts de icoontjes van een aantal achievements staan die ik recentelijk heb behaald. De andere zie ik niet, weet iemand hoe ik al mijn achievements kan zien?

Nadat je je eigen profiel ziet moet je rechts op Games weergeven klikken, daarna klik je GTA IV aan, en dan zal je al je achievements zien. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...