Big Boss Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Ey Ik zit opeens met een heel vervelend probleem. Ik kan geen savegames meer opslaan, anders crasht SA. Ik kan een savegame wel gewoon laden en ook gewoon verder spelen, maar bij het opslaan loopt het mis. Ik loop in het Save icoon. Het savemenu verschijnt, so far so good. Dan klik ik een slot aan en wanneer hij vraagt "Do you wish to overwrite this file?" klik ik op Yes. Vervolgens crasht ie en zit ik met een corrupte savegame. Een paar dagen geleden had ik nog nergens last van en nu krijg ik opeens dit. Ik ga 'm zo meteen even herinstalleren, maar ik zou toch willen weten waardoor het veroorzaakt wordt. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Dit is mij ook één keer overkomen, het grote 'waarom' is mij niet duidelijk en eigenlijk misschien ook niet het belangrijkste. Het belangrijkste is dat je weer op een normale manier kan spelen. Bij mij heeft een herinstallatie toen goed gewerkt, dus laten we hopen dat dit bij jou ook zo is. Reageren
Mr-Triple-X Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Maar zou je door herinstallatie niet al je gegevens verliezen? Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Nee, want in de San Andreas installatie map staan geen opgeslagen gegevens, daarmee bedoel ik SaveGames, UserTracks, en Configuratie-Instellingen zoals toetsen die je gewijzigd hebt, en wat informatie over je Videokaart driver. Deze gegevens staan namelijk in de San Andreas User Files map, in Mijn Documenten. Daar word niks mee gedaan tijdens de (her/un)installatie van San Andreas. @ Big Boss: En een nieuw slot saven, lukt dat ook niet? Reageren
Big Boss Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Nope, hij crasht altijd. Maar ik heb 'm even opnieuw geïnstalleerd en nu doet ie het weer. Alleen jammer van m'n oude savegames. Reageren
Remi-X Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Waarom jammer dan? Omdat ze 'Corrupted' zijn? Daar is een oplossing voor, kijk maar in de FAQ van San Andreas Technische Ondersteuning EDIT: Oftewel: SaveGame Corrupted tutorial van Godrax. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.