Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :D

ik ben een beginner en nieuw hier, zelf speel ik GTA san andreas maar ik ben ook al 2/3 maanden met Photoshop cs2 bezig en nu zou ik mijn werkjes is willen laten zien =P

2r291y8.png

brownlifecopy.png

domokunsig.png

23kospf.png

bioshocksigcopy.png

jumpcopy.png

looktherecopy.png

2ltj5zt.png

125pfh2.png[/font]

Geplaatst:

Voor een beginner vind ik dat je het verschrikkelijk goed doet.

Er zitten erg mooie plaatjes met mooie effecten tussen.

Maar sommige signatures vind ik nog een beetje aan de lege kant.

Ook jammer dat je geen rand om je signatures maakt dan vind ik ze altijd mooier.

En probeer ook een beetje aan de tekst te werken die vind ik namelijk erg simpel en saai.

Geplaatst:

bedankt, maar de tekst vind ik goed, die moet natural blijven voor my. randjes vergeet ik altijd. leeg zeggen ze wel vaker :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Voor een beginner vind ik dat je het verschrikkelijk goed doet.

Er zitten erg mooie plaatjes met mooie effecten tussen.

Maar sommige signatures vind ik nog een beetje aan de lege kant.

Ook jammer dat je geen rand om je signatures maakt dan vind ik ze altijd mooier.

En probeer ook een beetje aan de tekst te werken die vind ik namelijk erg simpel en saai.

Hier ben ik het helemaal mee eens, maar ik wil nog even een tip geven voor je tekst.

download ook nieuwe lettertypes/fonts en zoek de perfecte font uit voor een bepaalde sig.

Je kunt ze oa gratis downloaden op www.dafont.com .

En gebruik ook blending options bij tekst! (rechtermuisknop op tekstlayer > blending options). Dit

kan erg mooie effecten opleveren. Speel een beetje met de effecten.

Voor de rest echt super :tu: ! ga zo door! :dans:

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op het forum Diloss :)

Het gaat je niet slecht af voor een beginner ^_^ Er zitten wel mooie werkjes tussen. Je eerste signature spreekt mij wel aan, alleen snap ik niet waarom de border ongelijk is, boven dun en aan de zijkanten dik en onder weer een andere soort grote. Ik zou persoonlijk de border gewoon in één dikte zetten. Ook is dat de enige waarbij ik de tekst redelijk geslaagd vind. Voornamelijk door de kleur. Of een tekst nou wel of niet belangrijk is, ik ben toch van mening dat als jij een leuke signature maakt met effecten en kleuren en je zet er dan een standaard zwarte tekst naast, dat dat het werk een beetje verstoord. Als je het dan toch simpel wil houden zou ik het zelf heel klein in een hoekje zetten.

Bewerkt: door .NightFlower

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...