Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo :D

ik ben een beginner en nieuw hier, zelf speel ik GTA san andreas maar ik ben ook al 2/3 maanden met Photoshop cs2 bezig en nu zou ik mijn werkjes is willen laten zien =P

2r291y8.png

brownlifecopy.png

domokunsig.png

23kospf.png

bioshocksigcopy.png

jumpcopy.png

looktherecopy.png

2ltj5zt.png

125pfh2.png[/font]

Geplaatst:

Voor een beginner vind ik dat je het verschrikkelijk goed doet.

Er zitten erg mooie plaatjes met mooie effecten tussen.

Maar sommige signatures vind ik nog een beetje aan de lege kant.

Ook jammer dat je geen rand om je signatures maakt dan vind ik ze altijd mooier.

En probeer ook een beetje aan de tekst te werken die vind ik namelijk erg simpel en saai.

Geplaatst:

bedankt, maar de tekst vind ik goed, die moet natural blijven voor my. randjes vergeet ik altijd. leeg zeggen ze wel vaker :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Voor een beginner vind ik dat je het verschrikkelijk goed doet.

Er zitten erg mooie plaatjes met mooie effecten tussen.

Maar sommige signatures vind ik nog een beetje aan de lege kant.

Ook jammer dat je geen rand om je signatures maakt dan vind ik ze altijd mooier.

En probeer ook een beetje aan de tekst te werken die vind ik namelijk erg simpel en saai.

Hier ben ik het helemaal mee eens, maar ik wil nog even een tip geven voor je tekst.

download ook nieuwe lettertypes/fonts en zoek de perfecte font uit voor een bepaalde sig.

Je kunt ze oa gratis downloaden op www.dafont.com .

En gebruik ook blending options bij tekst! (rechtermuisknop op tekstlayer > blending options). Dit

kan erg mooie effecten opleveren. Speel een beetje met de effecten.

Voor de rest echt super :tu: ! ga zo door! :dans:

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst: (bewerkt)

Welkom op het forum Diloss :)