Jesperkaj Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Type: Render Stijl: Render Grootte: Nvt Afbeelding: Klik! Tekst: Nvt Rand: Nvt Kleuren: Nvt Render (optioneel): Zie 'Afbeelding' Extra (optioneel): Graag iemand die ervaren is die plaatjes goed kan renderen.
-Matthijs- Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Ik zal het proberen voor je.. edit: Met het blote oog is het niet direct te zien, maar zodra je de uitgeknipte render op een donkere achtergrond zet, zie je een rare groene tint/glow in de binnenkant van zowel de sokken als de schoenen. Daardoor wordt het moeilijk om alles te onderscheiden, maar bovenal is het voor mij een indicatie dat het een tweederangs afbeelding is. En tja... dat is ook zonder vergrootglas te zien. Mocht je dit overigens willen gebruiken voor een signature, dan raad ik je sowieso aan iets beters te zoeken. Bewerkt: 13 mei 2009 door -Matthijs-
Jesperkaj Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Is deze anders goed? En ja, ik wil hem gaan gebruiken voor in een signature.
GTA Haas Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Ik probeer wel iets. En hij heeft bij mij in de straat gewoond!! :D Edit: Jesper, ik heb het met je erover gesproken. Heb er echt alles aan gedaan, maar het was geen mooi resultaat. Ik hoop dat iemand met meer ervaring een mooie en betere render dan die van mij kan maken. Succes aan de andere die het wil proberen. Bewerkt: 14 mei 2009 door GTA Haas
TomHagen Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Is deze anders goed? En ja, ik wil hem gaan gebruiken voor in een signature.
Recommended Posts