GTAFreak007 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Hey, Sinds kort heb ik last van deze "blue screens" met de fout DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Ik heb dit tijdens de games ; Fallout 3 en TrackMania Nations Bij TM is het een bepaalde track En bij Fallout 3 is het als ik naar de Wasteland , Rivet City of iets anders wil gaan Met Rivet City bedoel ik dat als ik bij die Doctor Li ben geweest naar buiten moet Dan crasht ie. Ik heb wat gegoogled maar overal staat er iets van een bestand Maar bij mij staat er op dat blue screen geen bestand naam fzo Dus dan ben ik er ook niet veel mee Maar ik heb wel ff die code daar onderaan opgeschreven Dit is ze : (0xE1CF4000, 0x00000002, 0x00000000, 0xF4337CF1) Hopelijk kan iemand me helpen Bij voorbaat dank, GTAFreak007 Reageren
Sprunk Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Ik denk dat je de drivers van je videokaart moet updaten. Het is een driver fout denk ik. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Hmm, Ik had laatst een update gedaan maar toen liep alles fout Daarom heb ik terug gezet Ik heb een nVdia GeForce 7600 GS 256 MB Volgens nVidia site moet ik deze update doen : GeForce/ION Release 185.85 Ik heb momenteel dit: 182.08 Dus ik ga dit nu ff doen Ik hoop dat het verbetert :| Greetz EDIT; Het heeft voor geen meter geholpen >.< Maar nu zag ik een andere code dan voorheen. Heb ze niet opgeschreven , maar aan wat zou het nog kunnen liggen ? Hij crasht elke keer als ik in Fallout 3 een savegame laad hij laad wel maar vanaf als je beeld even zwart word en dan kun je spelen crasht hij bij dat zwart Bewerkt: 13 mei 2009 door GTAFreak007 Reageren
T2own-Gamer Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Een fout met de IRQ adres waarvan twee apparaten op dezelfde IRQ adres zitten. Is dit de oorzaak van je crashes? Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Wat is IRQ eigenlijk ? Want ik weet echt niet vanwaar deze crashes komen Greetz Reageren
RHochstenbach Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Trek eens alle apparaten uit, behalve toetsenbord, muis, luidsprekers en scherm. Probeer nu nog eens of er iets vastloopt. Zie je in de foutmelding iets met .sys staan? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Hey,Sinds kort heb ik last van deze "blue screens" met de fout DRIVER_IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL Ik heb dit tijdens de games ; Fallout 3 en TrackMania Nations Bij TM is het een bepaalde track En bij Fallout 3 is het als ik naar de Wasteland , Rivet City of iets anders wil gaan Met Rivet City bedoel ik dat als ik bij die Doctor Li ben geweest naar buiten moet Dan crasht ie. Ik heb wat gegoogled maar overal staat er iets van een bestand Maar bij mij staat er op dat blue screen geen bestand naam fzo Dus dan ben ik er ook niet veel mee Maar ik heb wel ff die code daar onderaan opgeschreven Dit is ze : (0xE1CF4000, 0x00000002, 0x00000000, 0xF4337CF1) Hopelijk kan iemand me helpen Bij voorbaat dank, GTAFreak007 Is het niet gewoon dat je Videokaart dit niet kan hendelen? Ik had met mijn onboard videokaart altijd dat mijn PC Resette tijdens de Missie Photo-Oppertunity als ik te ver inzoomde met de camera. Nieuwe Videokaart, probleem opgelost. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Euhm denk het niet, Trackmania nations vergt niet zo veel, En hoe zou ik dan IN dat lab geraakt zijn bij Doctor Li in Fallout ? Dus dat lijkt me het probleem niet. Ik heb wel onlangs eens mijn Draadloze netwerk USB er uitgedaan, Werkte niet TOen ik terug wou insteken werkte het niet echt en kwam er een crash MET een bestand Ik dacht dat het zd1211 met nog iets achter. Maar de IRQL crash daar staat NOOIT een bestand. Toen ik de zd1211 crash kreeg stond er bovenaan niets. En die USB is het enige nieuwe sinds ik fallout gespeeld heb. Dus snap ik het niet echt =s Greetz Reageren
ikt Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Gooi al je drivers eraf, ga naar safe mode en gebruik dit om de resten van je VIDEOKAARTdrivers te verwijderen. Ga terug naar Windows normaal en installeer dan pas de niewste drivers voor je 7600 op je besturingssyteem. Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Moet ik echt ALLES verwijderen ? Ik heb wel ooit eens een backup gemaakt van alle drivers op mijn externe harde schijf. Maar als ik alles verwijderer hoe installeer ik dan terug ? EN hoe verwijder ik alles Greetz Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Srry voor de dubbelpost maar dit is echt belangrijk :s Ikt het werkte niet, Ik heb m'n nVidia driver verwijdert, dan me die Driver Sweeper resterende bestanden verwijdert Dan nieuwste update gedaan Maar nog steeds zelfde fout. Ik wil echt weten hoe komt want soms gebeurt het zelfs als ik aant het surfen ben :s Met dezelfde fout Greetz Reageren
ikt Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Je videokaart transformeert zichzelf in een baksteen. (Hij is aan het kapotgaan) Reageren
GTAFreak007 Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Aah kut =( Heb hem nog maar 4 jaar fzo :s En prijs was ook iets van een 260€ >.< Maar ik heb het niet bij alle games CoD4 werkt gewoon :s En daarnet bij DTM Race Driver 3 wou ik starten met trucks en toen crashte ie Noujah toch bedankt Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.