MegaTech Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 ik zie hier net onder dit topic iets staan over een mobilefoon van een ambulance... vraag: kun je zelf in San Andreas bepalen wat je met de mobilefoon kan doen? dus bijv. iets terugzeggen? van: ik kom eraan ofzo en als je arts bent he... kun je dan de gewonde of de bijna doodgaande mensen helpen? want ik Vice City kon dat niet maar kan dat hier wel? en is het zelfde met de mobilefoon met de politieauto's??? Reageren
iLoveGta Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 (bewerkt) i kweet nie of dit gaat mss niet mss wel en e rbestaan ook geen mobieltjes in gta san andreas Bewerkt: 18 mei 2005 door iLoveGta Reageren
MegaTech Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 huh je kon toch bellen? :huh: mja... ik kijk wel als ik andreas zelf heb... ( hopelijk snel ) Reageren
josie Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 Je kunt niks terug zeggen en de ambulance missie's begin je met L3. (dus op het linker stikje drukken). Als je Vice City op de PS2 hebt is dat ook zo. Bij de Politie kun je ook niks terug zeggen en begin je de missie's ook met L3. En gebruik de search die links boven aan staat. Reageren
MegaTech Geplaatst: 18 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 18 mei 2005 oke goed om te weten... nog 1 vraagje als je schiet in iemands arm grijpt hij/zij naar zijn arm ofzo? of als je hem in zijn been knalt hij op de grond valt? want bij GTA Vice City schiet je dan op iemand arm maar die loopt dan gewoon door :huh: Reageren
lvpd Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 oke goed om te weten... nog 1 vraagjeals je schiet in iemands arm grijpt hij/zij naar zijn arm ofzo? of als je hem in zijn been knalt hij op de grond valt? want bij GTA Vice City schiet je dan op iemand arm maar die loopt dan gewoon door :huh: hier grijpen ze wel naar hun arm en lopen ze in paniek weg :ph34r: :ph34r: :ph34r: Reageren
jah dag hoor Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 Je kunt niks terug zeggen je kunt wel iets terug zeggen.Als je bijv door ceasar word gebeld dat je geld kunt jatten kun je positief of negatief reageren. Reageren
fatty owl Geplaatst: 21 mei 2005 Rapport Geplaatst: 21 mei 2005 je kunt dingen terugzeggen, maar je kan niet zelf iemand opbellen. werkt zoals in Vice City . en als je door iemands been schiet rent hij weg (niet mank ofzo) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.