Jump to content

driver ati radeon x600 pro update

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb mijn video kaart geupdate en nu gaat mijn pc echt sloom, ik zet gta op 800x640 en hij gaat nog zo traag als iets...

Geplaatst:

Welke GTA? IV of eentje uit het GTAIII era (GTA San Andreas, III, Vice City)? Een driver update hoeft niet percee er voor te zorgen dat je games sneller gaan draaien. Of draait GTA nu opeens langzamer?

Geplaatst:
Welke GTA? IV of eentje uit het GTAIII era (GTA San Andreas, III, Vice City)? Een driver update hoeft niet percee er voor te zorgen dat je games sneller gaan draaien. Of draait GTA nu opeens langzamer?

Wat heeft GTA er nu mee te maken? Hij heeft het over z'n hele PC.

ontopic:

Het lijkt er op dat je de verkeerde driver hebt geinstalleerd. Welke besturingssysteem heb je en hoeveel bit? dan zal ik even de goede opzoeken.

Geplaatst:

ontopic:

Het lijkt er op dat je de verkeerde driver hebt geinstalleerd. Welke besturingssysteem heb je en hoeveel bit? dan zal ik even de goede opzoeken.

windows xp, 64 bit

Geplaatst:

ontopic:

windows xp, 64 bit

Probeer DEZE eens.

Geplaatst:
en om welke gta gaat het hier nu dan?

GTA SA zal het wel doen op die kaart. GTA IV echter niet. Dus ik denk dat het om die GTA gaat.

Geplaatst:
en om welke gta gaat het hier nu dan?

GTA SA zal het wel doen op die kaart. GTA IV echter niet. Dus ik denk dat het om die GTA gaat.

maar dat is slechts een gok, en volgens mij had hij al eens gevraagt of 4 op zijn pc werkt, als hij hem dan tog gehaald heeft is hij mooi eigenwijs bezig

Geplaatst:

eh, ik heb gta iv NIET gekocht voor de pc, wel voor de ps3... Het gaat hier dus over gta sa.

Geplaatst:
eh, ik heb gta iv NIET gekocht voor de pc, wel voor de ps3... Het gaat hier dus over gta sa.

Maar ik begrijp dus dat GTA:SA beter werkte met de vorige drivers? Waarom zet je deze dan niet gewoon terug?

Geplaatst:
Verwijder eens het bestandje gta_sa.set in je gta san andreas userfiles folder.

Hij zei dat zijn hele computer vertraagde. Dus dan heeft alleen gta_sa.set wissen weinig zin.

Geplaatst:
Verwijder eens het bestandje gta_sa.set in je gta san andreas userfiles folder.

Hij zei dat zijn hele computer vertraagde. Dus dan heeft alleen gta_sa.set wissen weinig zin.

Lees dit eerst eens:

Ik heb mijn video kaart geupdate en nu gaat mijn pc echt sloom, ik zet gta op 800x640 en hij gaat nog zo traag als iets...
Geplaatst:

Dus? Daar staat dus dat zijn hele pc langzamer is geworden. En gta word als voorbeeld aangedragen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...