hersenbeuker Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Ik heb mijn video kaart geupdate en nu gaat mijn pc echt sloom, ik zet gta op 800x640 en hij gaat nog zo traag als iets... Reageren
Galiorix Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Welke GTA? IV of eentje uit het GTAIII era (GTA San Andreas, III, Vice City)? Een driver update hoeft niet percee er voor te zorgen dat je games sneller gaan draaien. Of draait GTA nu opeens langzamer? Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Welke GTA? IV of eentje uit het GTAIII era (GTA San Andreas, III, Vice City)? Een driver update hoeft niet percee er voor te zorgen dat je games sneller gaan draaien. Of draait GTA nu opeens langzamer? Wat heeft GTA er nu mee te maken? Hij heeft het over z'n hele PC. ontopic: Het lijkt er op dat je de verkeerde driver hebt geinstalleerd. Welke besturingssysteem heb je en hoeveel bit? dan zal ik even de goede opzoeken. Reageren
hersenbeuker Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Welke GTA? IV of eentje uit het GTAIII era (GTA San Andreas, III, Vice City)? Een driver update hoeft niet percee er voor te zorgen dat je games sneller gaan draaien. Of draait GTA nu opeens langzamer? Wat heeft GTA er nu mee te maken? Hij heeft het over z'n hele PC. ontopic: Het lijkt er op dat je de verkeerde driver hebt geinstalleerd. Welke besturingssysteem heb je en hoeveel bit? dan zal ik even de goede opzoeken. windows xp, 64 bit Reageren
gta master 1 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Welke GTA? IV of eentje uit het GTAIII era (GTA San Andreas, III, Vice City)? Een driver update hoeft niet percee er voor te zorgen dat je games sneller gaan draaien. Of draait GTA nu opeens langzamer? Wat heeft GTA er nu mee te maken? Hij heeft het over z'n hele PC. ontopic: Het lijkt er op dat je de verkeerde driver hebt geinstalleerd. Welke besturingssysteem heb je en hoeveel bit? dan zal ik even de goede opzoeken. windows xp, 64 bit Probeer DEZE eens. Reageren
hersenbeuker Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Die had ik gebruikt... Reageren
wesley123 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 en om welke gta gaat het hier nu dan? Reageren
Sprunk Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 en om welke gta gaat het hier nu dan? GTA SA zal het wel doen op die kaart. GTA IV echter niet. Dus ik denk dat het om die GTA gaat. Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 en om welke gta gaat het hier nu dan? GTA SA zal het wel doen op die kaart. GTA IV echter niet. Dus ik denk dat het om die GTA gaat. maar dat is slechts een gok, en volgens mij had hij al eens gevraagt of 4 op zijn pc werkt, als hij hem dan tog gehaald heeft is hij mooi eigenwijs bezig Reageren
hersenbeuker Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 eh, ik heb gta iv NIET gekocht voor de pc, wel voor de ps3... Het gaat hier dus over gta sa. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 eh, ik heb gta iv NIET gekocht voor de pc, wel voor de ps3... Het gaat hier dus over gta sa. Maar ik begrijp dus dat GTA:SA beter werkte met de vorige drivers? Waarom zet je deze dan niet gewoon terug? Reageren
wesley123 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Verwijder eens het bestandje gta_sa.set in je gta san andreas userfiles folder. Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Verwijder eens het bestandje gta_sa.set in je gta san andreas userfiles folder. Hij zei dat zijn hele computer vertraagde. Dus dan heeft alleen gta_sa.set wissen weinig zin. Reageren
wesley123 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Verwijder eens het bestandje gta_sa.set in je gta san andreas userfiles folder. Hij zei dat zijn hele computer vertraagde. Dus dan heeft alleen gta_sa.set wissen weinig zin. Lees dit eerst eens: Ik heb mijn video kaart geupdate en nu gaat mijn pc echt sloom, ik zet gta op 800x640 en hij gaat nog zo traag als iets... Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Dus? Daar staat dus dat zijn hele pc langzamer is geworden. En gta word als voorbeeld aangedragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.