Michaelw00t Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ik ben niet de meester met pc's maar volgens mij zit ik over de minium requirements en toch draait GTA IV voor geen ene meter, zelfs op low niet. Mijn systeem: Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition OS Service Pack Service Pack 3 CPU Type Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) Systeemgeheugen 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM) Video kaart NVIDIA GeForce 9500 GT (1024 MB) Verder: Ik heb gewoon de legale versie weg bij de bart smit en ik kan hem niet meer ruilen. Ik heb al geprobeerd te herinstaleren maar het heeft niets geholpen, als jullie nog meer info nodig hebben vraag maar even in een reactie ... alvast bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Je zit ruim onder het minimum, je processor is veels te langzaam. En je videokaart is ook niet super. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ik ben niet de meester met pc's maar volgens mij zit ik over de minium requirements en toch draait GTA IV voor geen ene meter, zelfs op low niet. Met die videokaart zou het nog moeten gaan, want zelfs met de 9500GT 512MB heeft mijn vader het spel gespeeld( ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T2own-Gamer Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ik ben niet de meester met pc's maar volgens mij zit ik over de minium requirements en toch draait GTA IV voor geen ene meter, zelfs op low niet.Mijn systeem: Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition OS Service Pack Service Pack 3 CPU Type Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) Systeemgeheugen 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM) Video kaart NVIDIA GeForce 9500 GT (1024 MB) Je CPU is geen Dual Core. je CPU is een Single Core die meerdere taken op dezelfde snelheid kan bieden. GTA IV is niet gemaakt voor pc's die als CPU een Single Core hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaelw00t Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ik ben niet de meester met pc's maar volgens mij zit ik over de minium requirements en toch draait GTA IV voor geen ene meter, zelfs op low niet.Mijn systeem: Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition OS Service Pack Service Pack 3 CPU Type Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) Systeemgeheugen 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM) Video kaart NVIDIA GeForce 9500 GT (1024 MB) Je CPU is geen Dual Core. je CPU is een Single Core die meerdere taken op dezelfde snelheid kan bieden. GTA IV is niet gemaakt voor pc's die als CPU een Single Core hebben. Zie ik het nou goed in jou sig? Heb jij dezelfde CPU als mij en bij mij is hij niet goed en bij jou wel? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 je cpu is gewoon te veroudert, die voldoet niet aan de eisen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
T2own-Gamer Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Ik ben niet de meester met pc's maar volgens mij zit ik over de minium requirements en toch draait GTA IV voor geen ene meter, zelfs op low niet.Mijn systeem: Besturingssysteem Microsoft Windows XP Media Center Edition OS Service Pack Service Pack 3 CPU Type Intel Pentium 4 630, 3000 MHz (15 x 200) Systeemgeheugen 2048 MB (PC3200 DDR SDRAM) Video kaart NVIDIA GeForce 9500 GT (1024 MB) Je CPU is geen Dual Core. je CPU is een Single Core die meerdere taken op dezelfde snelheid kan bieden. GTA IV is niet gemaakt voor pc's die als CPU een Single Core hebben. Zie ik het nou goed in jou sig? Heb jij dezelfde CPU als mij en bij mij is hij niet goed en bij jou wel? Ik heb GTA IV niet en ik heb het nooit gekocht, gekregen of gespeeld. Maar op Youtube zijn er filmpjes over GTA IV op Pentium 4 waarvan de meeste fimpjes laten dat het eigenlijk haast niet te spelen is op een Pentium 4 PC. Maar als je Pentium D had. Had je geen problemen gehad. Want dat is een Dual Core. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaelw00t Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Oke, bedankt. Wat raden jullie mij aan want ik ben van plan mijn videokaart te gaan vervangen door een HD4850 maar geen idee waarmee ik deze processor moet vervangen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 waarschijnlijk moet je ook een nieuw oederbord omdat het socket te oud is. @T2own-Gamer ; een Pentium D voldoet ook neit aan de eisen hoor, er staat dat je minimaal ene Core 2 Duo meot hebben, dat is ietsheel anders dan een dual core. De Pentiums zijn gewoon veroudert, met gene een is het spel speelbaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaelw00t Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) waarschijnlijk moet je ook een nieuw oederbord omdat het socket te oud is.@T2own-Gamer ; een Pentium D voldoet ook neit aan de eisen hoor, er staat dat je minimaal ene Core 2 Duo meot hebben, dat is ietsheel anders dan een dual core. De Pentiums zijn gewoon veroudert, met gene een is het spel speelbaar Ik zal even kijken welke socket ik heb ... Edit: Ik heb een socket 775 ... http://gistron.com/info/32558/info.html (Geen advertisement, is gewoon een linkje mods.) -- Zou die geschikt zijn? >>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd...<<< Bewerkt: 13 mei 2009 door Hanneswasco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 http://gistron.com/info/32558/info.html Die moet normaal gezien lukken op een Socket 775 moederbord ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaelw00t Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 http://gistron.com/info/34422/info.html http://gistron.com/info/32558/info.html -- Dus als ik die 2 zou aanschaffen zou hij moeten draaien? In ieder geval beter draaien? (Sorry voor de dubbelpost trouwens) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Welk moederbord heb je? Misschien past er wel helemaal geen C2D op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Michaelw00t Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Welk moederbord heb je? Misschien past er wel helemaal geen C2D op.Kun je misschien uitleggen waarom het er misschien niet op past? Want dan vraag ik m'n vader even want dit is zijn oude pc namelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TaartJJ~! Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2009 Welk moederbord heb je? Misschien past er wel helemaal geen C2D op.Kun je misschien uitleggen waarom het er misschien niet op past? Want dan vraag ik m'n vader even want dit is zijn oude pc namelijk. De BIOS en Chipset moet er mee overweg kunnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.