Jump to content

Help, er klopt iets niet.


Michaelw00t

Recommended Posts

Welk moederbord heb je? Misschien past er wel helemaal geen C2D op.
Kun je misschien uitleggen waarom het er misschien niet op past? Want dan vraag ik m'n vader even want dit is zijn oude pc namelijk. _O_

De BIOS en Chipset moet er mee overweg kunnen.

Bedoel je daarmee de maximum capacity?

Maximum Capacity 4096 MBytes

Als dat zo is vrees ik dat hem moet vervangen dus ... :N

Link to comment
Delen op andere websites

De kans dat er een CPU uit de C2D serie op zijn moederbord kan schat ik niet al te groot, aangezien zijn processor al oud is en zijn moederbord logischer wijs dus ook.

@Hierboven: dat bedoelen we niet, we moeten gewoon het type en het merk van je moederbord hebben, dan kunnen wij checken of hij wel overweg kan met een CPU uit de C2D serie.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

De kans dat er een CPU uit de C2D serie op zijn moederbord kan schat ik niet al te groot, aangezien zijn processor al oud is en zijn moederbord logischer wijs dus ook.

@Hierboven: dat bedoelen we niet, we moeten gewoon het type en het merk van je moederbord hebben, dan kunnen wij checken of hij wel overweg kan met een CPU uit de C2D serie.

Manufacturer: NEC COMPUTERS INTERNATIONAL

Model: GA-8I915PM

Zegt dat genoeg of heb je nog meer info nodig?

( Trouwens, in het bovenste zinnetje van je sig staat ui i.p.v uit ... ^_^ )

Bewerkt: door Michaelw00t
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens deze pagina op PChelper.nl staat dezelfde vraag van iemand anders en er is ook op geantwoord en het antwoord is nee: je kan er geen C2D processor op prikken. Dus je zal ook een nieuw moederbord moeten kopen..

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou je misschien kunnen overwegen.

Het is de perfecte budget upgrade, en IPV die Core 2 Duo E8400 kun je er voor 4 euro meer ook een Core 2 Quad Q8200 op prikken als je dat wenst.

Ja bedankt ... :dans:

Edit: Wat is het verschil tussen die 2 eigenlijk ... ?

Edit2: Zou ik hiermee een beetje fatsoenlijk kunnen gamen? http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje

Bewerkt: door Michaelw00t
Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou je misschien kunnen overwegen.

Het is de perfecte budget upgrade, en IPV die Core 2 Duo E8400 kun je er voor 4 euro meer ook een Core 2 Quad Q8200 op prikken als je dat wenst.

Ja bedankt ... :dans:

Edit: Wat is het verschil tussen die 2 eigenlijk ... ?

De Core 2 Duo E8400 heeft 2 "draden" dwz. Hij kan 2 programmas tegelijktertijd uitvoeren op 3GHz, als een game 2 Cores ondersteunt worden beide cores gebruikt op 3GHz om het spel beter te draaien.

De Core 2 Quad Q8200 heeft 4 "draden" dwz. Hij kan 4 programmas tegelijkertijd uitvoeren op 2.33GHz. Als een game 2 of meer cores ondersteunt worden 2 of 4 cores op 2.33GHz gebruikt om het spel te spelen.

GTA IV kan 4 cores gebruiken, dat wil zeggen dat de Q8200 GTA IV sneller draait dan de E8400. Hetzelfde verhaal met Call of Duty 4 en World at War.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zou je misschien kunnen overwegen.

Het is de perfecte budget upgrade, en IPV die Core 2 Duo E8400 kun je er voor 4 euro meer ook een Core 2 Quad Q8200 op prikken als je dat wenst.

Ja bedankt ... :dans:

Edit: Wat is het verschil tussen die 2 eigenlijk ... ?

De Core 2 Duo E8400 heeft 2 "draden" dwz. Hij kan 2 programmas tegelijktertijd uitvoeren op 3GHz, als een game 2 Cores ondersteunt worden beide cores gebruikt op 3GHz om het spel beter te draaien.

De Core 2 Quad Q8200 heeft 4 "draden" dwz. Hij kan 4 programmas tegelijkertijd uitvoeren op 2.33GHz. Als een game 2 of meer cores ondersteunt worden 2 of 4 cores op 2.33GHz gebruikt om het spel te spelen.

GTA IV kan 4 cores gebruiken, dat wil zeggen dat de Q8200 GTA IV sneller draait dan de E8400. Hetzelfde verhaal met Call of Duty 4 en World at War.

Oke, daar heb ik wel 4 euro meer voor over.
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...