Jay; Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Deze keer alleen met een mager resultaat: Edit: Jon-asses heeft nog even een kleine finish weten te maken. Reageren
The Hulk Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Aan de signature is niks mis. Ik ben zelf wel een beetje Wolverine fan. Er zitten mooie effecten in de signature alleen vind ik het erg onduidelijk vooral de render. En ook jammer dat je de signature zo licht maakt. Voor de rest ziet die er wel goed uit. 7.3/10 Reageren
Miek Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Op zich geen spectaculaire signature, dat zei je zelf ook al aan het begin van de hoofdpost. Ik zie dat je, net als Nikita in zijn battle, aan de slag geweest met ripples, maar dan met mate. Ik vind eerlijk gezegd dat de achtergrond niet past bij de nogal cartoony render. De render ziet er gelikt uit, en tegelijk uniek en een beetje raar met die ripples bij je render/signature. Ook ziet je achtergrond er een beetje leeg uit, maar misschien ligt dat aan het feit dat er geen tekst aanwezig is. De border ziet er mooi uit, eigenlijk is het meer een kader. Versie 2 ziet er beter uit, omdat de belichting er heel wat aangepast is. Ook geeft het een supermooi effect dat de render zo overdekt is met kleine effectjes. Ik zou zelf al die effecten niet te weten vinden, mijn complimenten daarvoor! Misschien is het wat stom om punten te geven, maar toch, dan geef ik uitleg waarom je de rest niet kreeg. Van mij krijg je een 7,5/10. 7,5 omdat het een mooi geheel vormt, de belichting zit goed en de effecten en de render zijn gewoon perfect. 2,5 punten verloor je omdat je signature nog wat leeg oogt, ik kan je alleen maar aanraden een lichte boord te brushen zoals dat mijn huidige sig is gedaan, maar veel minder breed en gevult, en de opacity wat lager zetten. Deze tips hoef je zeker niet op te volgen, jij kan nog steeds beter photoshoppen dan ik, maar het is het proberen waard. Misschien kan je er ook even tekst bij zetten, maar dat ligt eigenlijk aan jou. Veel succes verder en verder (weer) een geslaagde signature! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.