jeroen_bauwens20 Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 yeu gta san andreas voor pc raadt een nvidia geforce aan. Kan een Hercules ati radeon 9200 se van 128 mb dit spel vlot afspele? :blink: tnx B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 18 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2005 9200 is niet zo nieuw meer en je hebt ook een SE videokaart. Het is niet zo'n beste, want je kunt deze videokaart nog in de Pentium II gebruiken. Ik weet niet of hij SA draait, dat ligt ook aan de andere specs van je computer. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Ik denk dat hij het net zal draaien maar ook maar net. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Bij de systeemeisen die je kan vinden op GTAgames.nl staat dat je minimaal een 64 MB videokaart is. Jouw videokaart is dus ruim voldoende. Kijk even naar de rest van de specificaties om te kijken of het goed is. Dat Nvidea aanbevolen wordt is gewoon sponsoring. Met ATI videokaarten werkt GTA ook perfect. --> Topic verplaatst naar GTA SA General Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaTech Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 ik weet niet precies maar ik weet wel dat ik een G-Force 4 heb van euh NVidia volgens mij Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr.Yo Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 ik weet niet precies maar ik weet wel dat ik een G-Force 4 heb van euh NVidia volgens mij Dat is dan een videokaart van 64 MB. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 ik weet niet precies maar ik weet wel dat ik een G-Force 4 heb van euh NVidia volgens mij Toevallig een G-Force 4 MX440 64Mb? :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 31 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 mei 2005 Start --> Uitvoeren --> dxdiag {enter} Dan zie je jouw PC specs Klik dan op Beeldscherm voor je videokaart informatie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.