1974 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 (bewerkt) Weer wat nieuwe dingen. Deze gaat gebruikt worden voor een animatie. . Bewerkt: 13 mei 2009 door 1973 Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Ziet er mooi uit, alleen 1 vraagje voordat ik ga cijferen. Is dit op paint gemaakt? Reageren
1974 Geplaatst: 13 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Ziet er mooi uit, alleen 1 vraagje voordat ik ga cijferen.Is dit op paint gemaakt? Ja. Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Het ziet er inderdaad erg mooi uit! Als het om Paint creaties gaat ben je een talent. Zo vind ik al heel veel creaties die je op het forum hebt gezet erg mooi maar deze die je net posten de allerlaatste vind ik toch wel het mooist Erg goed gedaan hoe je het hoofd van het figuur in het donker laat maar zijn ogen laat doorschijnen en hoe je met die lantaarn de bomen en de auto mooi verlicht. Bewerkt: 14 mei 2009 door Triads Reageren
.NightFlower Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Aparte figuurtjes teken je. Maar ik vind het er heel leuk uitzien, vooral dat je zoiets met paint maakt. Ik kan dat absoluut niet met mijn muis In al je ontwerpen zit diepte, maar je hebt er ook schaduw effecten in verwerkt. Dat makan de tekeningen weer levendig Reageren
1974 Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Het ziet er inderdaad erg mooi uit! Als het om Paint creaties gaat ben je een talent. Zo vind ik al heel veel creaties die je op het forum hebt gezet erg mooi maar deze die je net posten de allerlaatste vind ik toch wel het mooist Erg goed gedaan hoe je het hoofd van het figuur in het donker laat maar zijn ogen laat doorschijnen en hoe je met die lantaarn de bomen en de auto mooi verlicht. Bedankt.Aparte figuurtjes teken je. Maar ik vind het er heel leuk uitzien, vooral dat je zoiets met paint maakt. Ik kan dat absoluut niet met mijn muis In al je ontwerpen zit diepte, maar je hebt er ook schaduw effecten in verwerkt. Dat makan de tekeningen weer levendig Bedankt . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.