Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het ziet er inderdaad erg mooi uit!

Als het om Paint creaties gaat ben je een talent.

Zo vind ik al heel veel creaties die je op het forum hebt gezet erg mooi maar deze die je net posten de allerlaatste vind ik toch wel het mooist

Erg goed gedaan hoe je het hoofd van het figuur in het donker laat maar zijn ogen laat doorschijnen en hoe je met die lantaarn de bomen en de auto mooi verlicht.

Bewerkt: door Triads
Geplaatst:

Aparte figuurtjes teken je. Maar ik vind het er heel leuk uitzien, vooral dat je zoiets met paint maakt. Ik kan dat absoluut niet met mijn muis ^_^ In al je ontwerpen zit diepte, maar je hebt er ook schaduw effecten in verwerkt. Dat makan de tekeningen weer levendig :)

Geplaatst:
Het ziet er inderdaad erg mooi uit!

Als het om Paint creaties gaat ben je een talent.

Zo vind ik al heel veel creaties die je op het forum hebt gezet erg mooi maar deze die je net posten de allerlaatste vind ik toch wel het mooist

Erg goed gedaan hoe je het hoofd van het figuur in het donker laat maar zijn ogen laat doorschijnen en hoe je met die lantaarn de bomen en de auto mooi verlicht.

Bedankt.
Aparte figuurtjes teken je. Maar ik vind het er heel leuk uitzien, vooral dat je zoiets met paint maakt. Ik kan dat absoluut niet met mijn muis ^_^ In al je ontwerpen zit diepte, maar je hebt er ook schaduw effecten in verwerkt. Dat makan de tekeningen weer levendig :)
Bedankt .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...