Jump to content

Email adressen verwijderen Msn?

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je je wilt aanmelden bij Msn blijft je email automatisch staan in dat lijstje.

msn20zo.gif

Maar bij mij is er door heel veel aangemeld en dus staat de hele lijst vol met email adressen :(

Nu zou je die met Msn 7.0 kunnen verwijderen.

Extra -> Opties... -> Algemeen -> E-mailaccounts en wachtwoorden: Wijzigen...

Dan heb je dit:

msn9jd.gif

Alleen als je op Verwijderen klikt gebeurd er helemaal niks :huh:

Hebben jullie dit ook en is er een andere manier om al die adressen te verwijderen?

Geplaatst:
je kan alleen het adres verwijderen waarmee je bent aangemeld.

Hoe doe jij dit dan?

Op mijn manier lukt dat ook niet :(

Bij mij kunnen ze ook niet worden verwijdert.

Moet je anders contact opnemen met MSN zelf.

Bedankt voor de tip ik heb ze een mail gestuurd. Denk niet dat ze veel kunnen doen maar het misschien wel verbeteren in de volgende Msn ;)

Geplaatst:

ik zal het doorgeven aan Alice :lol:

Maar gek ik heb dat nooit terwijl ik iedereen bij mij thuis op het msn laat, geen lijstjes niks alleen mijn eigen email adres, kan het aan je cookies dan niet liggen?

Geplaatst:

Je kan ze als volgt weghalen:

Deze computer >> C: >> Documents and settings >> Jouw gebruikersnaam >> Application data >> Microsoft >> Credentials..

Daar zie je als het goed is een map staan met een heleboel cijfertjes, die map verwijderen, ff opnieuw opstarten en alle shit is weg ;)

Geplaatst:

ik weet mss een antwoord op de vraag..

als je nu is 30 of 35 dage nie meer inlogt op dat adres dan gaat dat weg binen de zoveel dagen als je dat bedoelt :rolleyes:

Geplaatst:

Ik kan het ook niet verwijderen.. <_<

Vage shit. :huh:

Ik heb er niet zo erg last van maar het is toch wel wat fijner als alles netjes is.:rolleyes:

Geplaatst:
Ik kan het ook niet verwijderen.. <_<

Vage shit. :huh:

Ik heb er niet zo erg last van maar het is toch wel wat fijner als alles netjes is.:rolleyes:

En op 'mijn' manier al geprobeerd? Zou toch echt moeten werken.. :rolleyes:

Geplaatst:

Ja het werkt! Bedankt B)

Wat ik had was dat de map Application data er niet tussen staat. Maar daarvoor moet je even dit doen voor de gene die 'm niet kunne vinden:

Extra -> Mapopties... -> Weergave -> En daar ergens tussen kan je verborgen bestanden en mappen weergeven aanklikken ;)

Ze zijn niet gelijk weg als je de map hebt verwijderd maar moet je echt de Pc opnieuw opstarten zoals BMW zei ;)

Bij mij stond er uiteindelijk alleen nog 1 adres en die was van het inbel adres van het internet.

Extra -> Opties... -> Algemeen -> E-mailaccounts en wachtwoorden: Wijzigen...

En dan <inbelsessie> verwijderen. (die kan je als het goed is wel weghalen ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...