Nstyle08Z Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Onderwerp: Freestyle Soort design: Signature Size design: Doet er niet aan toe Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Al ingeleverd Opmerking: Deze signature zijn speciaal voor de battle ontworpen. thomas1010, moge de beste winnen! Nstyle08Z thomas1010
The Hulk Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Stem: Nstyle08Z Omdat: Die signature veel mooier en uitgebreider is. Er is ook veel meer werk aan besteed en er zitten veel meer effecten in.
.NightFlower Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Nstyle08Z, Mooie signature hoor Weer eens wat anders met het ''blokjes'' effect. De kleuren passen goed bij elkaar, het vormt zo een mooi geheel, je naam vind ik dit keer ook geslaagd. Alleen vind ik aan de rechter kant wat te overheersend wit, komt een beejte overbelicht over. thomas1010, Een erg opgevulde achtergrond, alleen naar mijn idee wat te veel van het goede. Ook bij dit werkje passen de kleuren goed bij elkaar. Maar je render is niet bepaald ingeblend, dat is wel een min puntje. Ook je naam past er niet volledig bij. Het was misschien mooier als je de tekst wat kleiner in bijvoorbeeld zo'n c4d buis had verwerkt, of schuin. Mijn stem gaat naar: Nstyle08Z
Ottoman 47 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Stem: thomas1010 Omdat: De signature van thomas1010 meer dingen erover heen heeft, en dan kan je moeilijk zeggen: die hoek is leeg. De signature van Nstyle heeft veel meer moeite gebruikt, maar ik vind hem zelf niet zo heel erg fantastisch. Maarja mijn stem gaat naar thomas1010.
Royboow Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 StemNZstyle08Z Waarom Mooie tekst, leuke render, en de blokjes zijn erg leuk, Thomas1010 heeft alleen een render en wat C4D tjes, verder vind ik de tekst ook niet zo erg mooi
GwnHugo Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 StemNstyle08Z WaaromLeuke blokjes. Thomas1010 heeft alleen een achtergrond met mario erbij geplakt. Niet echt heel bijzonder dus. Sowieso kan die achtergrond stukken beter. Er zit nu te weinig variatie in.
RobbieB Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Beide signatures zijn evenmooi. Ik sta voor een uiterst moeilijke keuze. Bij de sig. van Nstyle08Z vindt ik de hokjes goed. Bij de sig. van Thomas1010 vindt ik de achtergrond supergeslaagd Tromgeroffel graag ~~~~~Tromgeroffel~~~~~~ Mijn stem gaat... Thomas1010 Sorry Nstyle08Z, volgende keer beter.
MegaPilot Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Nikita, prachtwerkje voor een beginner, zelfs al doe je dit langer, dit is prachtig. Ik wil nog wel zo'n dingen zien van jou, je vordert echt wel en ik moet zeggen dat ik jaloers ben op je PS-vorderingen. Doe zo voort. Over je signature kan ik niet veel zeggen, als het goed is, dan is het goed. Die hokjes heb ik nog niet vaak gezien en meestal vind ik dit überlelijk, maar hier past het perfect. Mooi gedaan! Thomas, ik moet zeggen dat ik teleurgesteld ben in jou met deze siganture. Jij kan echt zoveel beter dan dit, dat heb je al vaak laten zien. Het is (volgens mij) gewoon een C4D in de achtergrond met een render erop geplakt. Ik vind hem niet mooi en ik vind niet dat het bij elkaar past. Je hebt echt al veel betere dingen gemaakt.. Stem: Nikita
Timske Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Nstyle, Ik vind de jouwe niet erg mooi. Dit kom door al die blokjes die in je signature voor komen. Verder vind ik hem saai en zit er niet veel in. Thomas, Jouwe vind ik veel leuker, mooier en voller. Vind hem mooi gemaakt. Alleen op de achtergrond kon je misschien wat kleuren van Mario zijn kleren gebruiken dus rood en wit. I vote for: Thomas1010
thomas1010 Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Ik wist niet eens dat die topic al was En Niktia jij zit 5-4 te winnen. Bewerkt: 14 mei 2009 door thomas1010
Miek Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Nikita: Sorry, maar deze signature vind ik echt niet mooi. Die blokjes verpesten heel het geheel en zeker als je je render nog es onder die layer plaatst. Daardoor ziet je signature er erg wazig uit en de tekst is dan nog het grootste minpunt. Met die tekst in dat kader, ziet het er net uit alsof je het wiskunde schrift van ons hebt gebruikt Ik zie dat je ripples hebt gebruikt, je achtergond is echt prachtig, mijn complimenten. Maar die blokjes verpesten het echt. Ook je render -vind ik- is lelijk geplaatst. Thomas: Het valt onmiddelijk op dat het een simpele signature is. De achtergrond is niet zo overdreven mooi, maar de achtergrond oogt mooi, zuiver en scherp. Zoals ik het graag heb. De render is mooi geplaatst, maar mocht van mijn part wat groter. Wat ik ook nog wil zeggen is dat er amper of geen effecten zijn toegevoegd. Ook je render mocht je wat inblenden. Kiezen is heel moeilijk, de signatures zijn allebei uiteenlopend maar ook toch niet zo prachtig - naar mijn mening natuurlijk. Toch kies is voor Thomas1010, die alles tot één geheel heeft gebracht, en er toch geen moeite heeft voor gedaan om dat effect te creëren. Zo zie je maar, dat weinig moeite zelfs mooiere resultaten kunnen opleveren. @Thomas: leuk dat je het met mijn tut deed. Dat apprecieer ik. Hij is goed geslaagd! Maar op zich gewoon niet zo bijster mooi en spectaculair, dus daarom dat ik ook zei dat je niet strikt de tut moet volgen maar ook wat effecten moet toevoegen. Bewerkt: 14 mei 2009 door Miek
Jay; Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Twee unieke signatures en ieder weer zijn eigen reden om op iemand te stemmen. Deze battle eindigt en het is uiteindelijk Nstyle08Z die zich met de meeste stemmen winnaar kan noemen. Aangezien thomas1010 momenteel niet in de ranking opgenomen staat, verandert er voor hem niets. Nstyle08Z staat al wel in de ranking met 1 punt, dat worden er nu twee. Nstyle08Z: +1 thomas1010: - Closed en updated.
Recommended Posts