Nstyle08Z Geplaatst: 13 mei 2009 Rapport Geplaatst: 13 mei 2009 Hallo Photoshoppers! Ik wou weer eens battlen en ik koos daarvoor thomas1010. Ik heb inmiddels al een battle topic geopend en je kan er gerust eens in komen kijken en misschien wel ook stemmen. In ieder geval, ik heb een signature voor de battle ontworpen. Natuurlijk heb ik eens een tutorial bekeken om nieuwe dingen bij te leren enzo. Hier is ie dan! Mijn 7de signature! Reageren
Royboow Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Hij ziet er goed uit, die blokjes zijn erg mooi (hoe maak je dat), de tekst is erg mooi, alleen aan de rechterkant vind ik hem best leeg, mooie render (of is dit weer een stock). Een 8.0 , omdat het licht toch een beetje te fel is Reageren
The Hulk Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Inderdaad hij is goed gelukt. Dat is weer is iets heel anders. Dat blokjes thema vind ik erg mooi ik zou zelf ook niet weten hoe je dat zou moeten maken. Maar je combineerd de blokjes met een beetje modern stijl. Alleen inderdaad wel jammer dat aan de rechterkant de signature een beetje leeg is. Hoewel de ontploffing er wel mooi en spectaculair uitziet. En ook mijn compilimenten voor de tekst die past heel goed bij de signature. Dat komt namelijk omdat je de tkst ook in een blok zet maar dan verduidelijkt. Erg goed gedaan! 9.0/10 Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 @Royboow: Bedankt voor je 8/10, die 8 betekent veel voor me! Over die blokjes, ik heb een tutorial gemaakt hoe je dat maakt en wilde er een topic over maken maar het was onscherp in het topic maar in Photoshop was het normaal :S Misschien moet je het maar eens opzoeken. En idd, het is een stock, met weer veel effecten toegevoegd zodat het geen stock zou lijken. @Triads: Jij zeker ook bedankt hoor! Zelf vind ik die blokjes er ook mooi bij passen. Ik heb eens aan mijn broer van 19 jaar de sig laten zien en hij zei dat het mooi is enzo maar dat de tekst weer aan de mindere kant was, hij zei dat de tekst er eigenlijk uit moet springen, iets dat heel erg goed zichtbaar is, dat je oog het snel opmerkt. Maar is dat waar? Volgens mij moet je tekst niet zo heel erg opvallend zijn, meer op de achtergrond maar toch opmerkelijk. Reageren
.NightFlower Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 (bewerkt) Ik vind hem redelijk goed geworden Je hebt voor de verandering eens een blokjes stijl eroverheen gezet, kom je eigenlijk ook niet vaak tegen. Maar toch staat het niet verkeerd, juist omdat het niet zo overheersend aanwezig is. Het geeft een extra effect zonder dat ik het als storend ervaar ^^ Verder vind ik de opbouw van jou achtergrond ook niet verkeerd, alleen had het wel wat donkerder gemogen, dan bedoel ik vooral de rechter kant. je hebt er een heel stuk wit, dat vind ik toch iets te licht. Verder past je render er wel goed bij, maar het contrast is te hoog er zitten hele donkere stukken in maar bijvoorbeeld haar arm is naar mijn idee weer te licht. Dan je naam deze keer vind ik die er heel goed bij passen, het is ook weer in een soort hokje geplaatst wat wel weer goed aansluit op de rest van de sig. Ook de kleur komt terug in de achtergrond. Ben benieuwd naar je volgende werkjes Bewerkt: 15 mei 2009 door .NightFlower Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Ik vind hem redelijk goed geworden Je hebt voor de verandering eens een blokjes stijl eroverheen gezet, kom je eigenlijk ook niet vaak tegen. Maar toch staat het niet verkeerd, juist omdat het niet zo overheersend aanwezig is. Het geeft een extra effect zonder dat ik het als storend ervaar ^^ Verder vind ik de opbouw van jou achtergrond ook niet verkeerd, alleen had het wel wat donkerder gemogen, dan bedoel ik vooral de rechter kant. je hebt er een heel stuk wit, dat vind ik toch iets te licht. Verder past je render er wel goed bij, maar het contrast is te hoog er zitten hele donkere stukken in maar bijvoorbeeld haar arm is naar mijn idee weer te licht. Dan je naam deze keer vind ik die er heel goed bij passen, het is ook weer in een soort hokje geplaatst wat wel weer goed aansluit op de rest van de sig. Ook de kleur komt terug in de achtergrond. Ben benieuwd naar je volgende werkjes Ik vind die blokjes effect ook redelijk mooi bijpassend bij deze sig. Ik gebruikte een C4D render die er nogal uitzag als een vuurbal en er zat daar veel wit tussen en daarom is het zo leeg aan de rechterkant, de originele vuurbal niet echt maar met al die effects ertussen. Ik ben niet goed in teksten maar bijna iedereen vind dat deze wel geslaagd is, normaal is het gewoonweg foeilelijk, mijn teksten. In ieder geval bedankt voor je rate en ja, ik ben op dit moment bezig met een nieuwe sig en ik volg natuurlijk tutorials om nieuwe dingen voor mijn sig bij te leren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.