Jump to content

Gta Laad niet meer

Recommended Posts

Geplaatst:

Kheb van de week weer gta sa opnieuw geinstaleerd op me computer. lekker gespeeld enzo. Maar ik dacht aan een superman mod. die heb ik gedownload en geinstaleerd maar werkte niet. Ik heb hem eraf gegooid maar toen ik op me saved game klikte ging hij laden en toen blijft hij in het midden hangen. Dus ik heb hem opnieuwe geinstaleerd. Hij verwijderd dan niet alle files dus die heb ik verder handmatig verwijderd. en toen opnieuw geinstaleerd. En nog blijft hij in het midden vastlopen. het muziekje blijft wel gewoon verder afspelen.

kan iemand mij helpen??

alvast bedankt,

DoDo

Geplaatst:

Lijkt me niet logisch. Als San Andreas tijdens het laden in het midden stopt, betekent dat dat er wat mis is met het GTA3.IMG archief. Waarschijnlijk heb je je mod dus niet goed geuninstalleerd.

Als het een SaveGame probleem is, zou het spel crashen tijdens het ingame gaan.

En je hebt al herinstalleert zie ik, even denken. Heb je tijdens het herinstalleren van San Andreas wel weer gepatched?

Geplaatst:

nee dat ging ook niet maar ik heb al wat geleerd:D Eerst kijken naar andere topics over dit onderwerp xD zoals altijd vergeet ik mijn spellen als administrator uit te voeren.

Geplaatst:

hee ik heb het zelfde probleem, maar ik wil liever niet op nieuw installeren dan ben ik alles kwijt.

hebben jullie hier een antwoord op.

Geplaatst:

Lees jij wel het bericht boven je? Daar staat dat je het programma als Administrator moet uitvoeren op Vista.

Trouwens, opnieuw installeren kan geen kwaad, je verliest je savegames niet. Die staan namelijk in je documenten, en niet in de San Andreas installatie map.

Geplaatst:

ja ik heb het gelezen. maar ik heb geen vista ik heb XP.

maar ik zal het proberen als nog bedankt

ik heb het gedaan maar nu komt hij met de melding dat er problemen zijn gevonden en dan kan ik kiezen tussen niet verzenden en verzenden naar microsoft

ik heb het probleem gevonden hij zat in de verkeerde schijf

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...