Jump to content

Vraagje

pankie

Recommended Posts

Hi,

Ik heb een vraagje. Hoe kun je aan de FBI Truck en de S.W.A.T. komen? Op de site staat namelijk dat hij niet ergens staat! Hoe kun je er dan toch aan komen? <_<

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!

Peace Pank

Delen op andere websites

euh als ie er staat dan staat ie er tocg gewoon niet :huh:

was het niet zo dat je ze alleen in missies kon gebruiken ( nou weet ik dat niet zeker want ik heb zelf NOG geen San Andreas maar ik heb het wel ergens gelezen dacht ik )

Delen op andere websites

Je kan de S.W.A.T truck en de F.B.I truck kun je krijgen door veel sterren te maken. En als je met cheats speelt dan doe je sterren upgrade zodat die trucks komen en doe dan sterren lager.

Delen op andere websites

slim maar je hebt met 1 iets geen rekening gehoude... als de sterretjes laag zijn ( geen sterren ) dan ga je dus lollig zo'n truck jatten maar als die swat mensen erin zitten of er naar toe lopen en jij gaat er dan in zitten dan knallen je ze toch verrot? of zit ik er nou naast?

Delen op andere websites

of vlieg boven dat oorlogs schip in san fierro heb ej 5 sterren in 1 klap, dan ff zorgen dat je niet vatbaar bent voor kogels je pakt dat ding doet ff die code van sterren omlaag en klaar :puh:

Delen op andere websites

Je kan de S.W.A.T truck en de F.B.I truck kun je krijgen door veel sterren te maken. En als je met cheats speelt dan doe je sterren upgrade zodat die trucks komen en doe dan sterren lager.

Dat lukt niet. heb ik al tientallen malen geprobeerd hij kan alleen zoals Aloyz al zei met Armax gespwaned worden.

Delen op andere websites

ik kreeg hem door veel sterren te krijgen :)

Dat lijkt me sterk.

Ik heb nog nooit 1 van deze 2 voertuigen gezien door veel sterren te krijgen.

Bedoel je niet de de normale FBI voertuig die ook in Vice City zit.

Hij is zwart.

En de FBI Truck is Blauw.

Ik kon de FBI Truck alleen met de ARMAX krijgen.

Deze foto heb ik zelf gemaakt en het voertuig heb ik gekregen met de ARMAX.

Delen op andere websites

en als je hem dan in je garage zet dat swat voertuig dan is die bij mij later weg

Jah ik had dat ook.

Toen ik SA zonder codes speelde zette ik ook de S.W.A.T in mijn garage.

En toen ik later terug kwam was hij weg.

Maar ik denk dat ik gewoon pech had, en dat hij de ene keer wel blijft staan en de andere keer niet. ;)

Delen op andere websites

Zoals Mazzeltje zegt kun je beide voertuigen niet gewoon tegenkomen.

De Truck uit Mazzeltje's post kom je überhaupt niet eens tegen in de Game, de andere kan je in de missie 'End of the Line' stelen en in je garage zetten.

Delen op andere websites

Kijk ;) Weer wat geleerd vandaag...

Maareh heb ik ook een vraegjen waar ik al wat langer mee zit, en wel bij deze topic past... Waar kun je de Tornado vinden? ik vind 'm d'r stoer uitzien maar ben 'm nog nooit tegengekomen of een locatie tegen gekomen? :(

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...