jack456 Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Kijk Weer wat geleerd vandaag...Maareh heb ik ook een vraegjen waar ik al wat langer mee zit, en wel bij deze topic past... Waar kun je de Tornado vinden? ik vind 'm d'r stoer uitzien maar ben 'm nog nooit tegengekomen of een locatie tegen gekomen? de Tornado is een gang car van The losvagos dus als je die auto wilt hebben moet je naar een gebied van Losvagos toe en dan moet je even zoeken en dan even stelen en dan hebt je de Tornado maar als je alle gebieden van de losvagos heeft ingenomen dan kan je volgens mij nooit meer de Tornado krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) Kijk Weer wat geleerd vandaag...Maareh heb ik ook een vraegjen waar ik al wat langer mee zit, en wel bij deze topic past... Waar kun je de Tornado vinden? ik vind 'm d'r stoer uitzien maar ben 'm nog nooit tegengekomen of een locatie tegen gekomen? Die vind je op Gang Gebied van de Vagos,Los Flores enzo. Als je geen vijandelijke teritories meer hebt dan heb je pech,want ik heb het dat en vind nu geen Tornado meer. Jack456 was me voor. En het zijn de Vagos niet The losvagos. Bewerkt: 19 mei 2005 door Dragonmaster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 Los Santos Vagos om precies te zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
pankie Geplaatst: 19 mei 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 die kunnen alleen met ARMAX (Action Replay Max) de S.W.A.T. kan je in de laatste missie in je garage zetten Wat is ARMAX (Action Replay Max)?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtadude Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2005 (bewerkt) Kijk Weer wat geleerd vandaag...Maareh heb ik ook een vraegjen waar ik al wat langer mee zit, en wel bij deze topic past... Waar kun je de Tornado vinden? ik vind 'm d'r stoer uitzien maar ben 'm nog nooit tegengekomen of een locatie tegen gekomen? je kan hem vinden boven bij die boot school in dat stadje rijd of taat hij. ik was hem ook aan het zoeken en ik vond hem daar veel suxcess met zoeken Bewerkt: 19 mei 2005 door gtadude Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.