Jump to content

Blood and a Four leaf Clover


Chrisvm

Recommended Posts

Er gaat een gerucht dat ze tweede GTA DLC Blood and a Four leaf Clover gaat heten, ook dat de hoofdpersoon Luis Lopez is. Dit komt van de twitter pagina van GameFork, die o.a ook beweert dat Forza 3 speelbaar is op de E3. Ook zegt hij dat deze DLC met de kerst uitkomt. Bron

Link to comment
Delen op andere websites

Er gaat een gerucht dat ze tweede GTA DLC Blood and a Four leaf Clover gaat heten, ook dat de hoofdpersoon Luis Lopez is. Dit komt van de twitter pagina van GameFork, die o.a ook beweert dat Forza 3 speelbaar is op de E3. Ook zegt hij dat deze DLC met de kerst uitkomt. Bron

Goed gevonden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Komt ie dan weer voor de Xbox ??

Ja, want daarvoor heeft Microsoft die 50 miljoen dollar voor betaald: 25 miljoen per DLC.

Verder denk ik niet dat ze deze naam zullen hanteren, klinkt nogal raar. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Aight, weer een DLC voor de Xbox 360, ik kan al niet wachten :7

maar wie is die Lois Lopez ofzo? :$

Moet je dan vooral dit lezen, i kdenk dat er voorlopig nog geen DLC naar de PS3 komt, aangezien ze een miljard dollar verlies hebben geleden :7

Miljard Dollar Verlies!!! :puh:

Bewerkt: door -GoldWing-
Link to comment
Delen op andere websites

Zou de DLC dan ook voor de PC komen? want PC is ook een trade mark van Microsoft (als je het zo zegt XD)

nou ja... pech voor de PS3érs dan weer?

De pc is geen trade mark van Microsoft, alleen Windows. :Y

Ik zou het btw niet erg vinden als hij op pc komt.

Btw goed werk met dit te vinden.

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Van die vraag krijg ik onderhand echt een slappe :duh: . Het antwoord dat al een paar miljoen keer gegeven is: DAAR IS NOG NIKS OVER BEKEND! Gebruik de volgende keer de zoekfunctie ofzo. Met deze vraag kun je zelfs met de zoekfunctie nog wel wat zinnigs vinden :7 .

Link to comment
Delen op andere websites

hij komt vast wel op de ps3 ik hoorde dat een contract van microsoft met rockstar om de gta tlad exclusief voor de XboX te houden bijna is afgelopen in augustus ofzo

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

hij komt vast wel op de ps3 ik hoorde dat een contract van microsoft met rockstar om de gta tlad exclusief voor de XboX te houden bijna is afgelopen in augustus ofzo

:cya:

Dat is bullshit, want er is nooit verteld dat het een tijdelijk contract is.

Link to comment
Delen op andere websites

Aight, weer een DLC voor de Xbox 360, ik kan al niet wachten :7

maar wie is die Lois Lopez ofzo? :$

Moet je dan vooral dit lezen, i kdenk dat er voorlopig nog geen DLC naar de PS3 komt, aangezien ze een miljard dollar verlies hebben geleden :7

Miljard Dollar Verlies!!! :puh:

dat komt door de PS2, die koopt niemand meer want er is een PS3 :puh: dus moeten ze ook meer gaan investeren in de PS3 om dat verlies weer op te krikken ;)

hij komt vast wel op de ps3 ik hoorde dat een contract van microsoft met rockstar om de gta tlad exclusief voor de XboX te houden bijna is afgelopen in augustus ofzo

:cya:

Dat is bullshit, want er is nooit verteld dat het een tijdelijk contract is.

er is ook nooit verteld dat er een vast contract is...

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg de bewerk-knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ff ontopic blijven hé. Er zijn trouwens wel veel aanwijzingen dat de hoofdpersoon Luis Lopez is. Je kon hem ook al bijv. zien aan het einde van TLAD op een dak lopen. En hij is op Johny na een van de meest uitgelichte bijpersonen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ff ontopic blijven hé. Er zijn trouwens wel veel aanwijzingen dat de hoofdpersoon Luis Lopez is. Je kon hem ook al bijv. zien aan het einde van TLAD op een dak lopen. En hij is op Johny na een van de meest uitgelichte bijpersonen.

Ja en Niko, Johnny en Luis komen elkaar tegen bij de missie Museum Piece, waarbij de achievement Impossible Trinity heet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ff ontopic blijven hé. Er zijn trouwens wel veel aanwijzingen dat de hoofdpersoon Luis Lopez is. Je kon hem ook al bijv. zien aan het einde van TLAD op een dak lopen. En hij is op Johny na een van de meest uitgelichte bijpersonen.

Ja en Niko, Johnny en Luis komen elkaar tegen bij de missie Museum Piece, waarbij de achievement Impossible Trinity heet.

aah i remember!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...