Jump to content

Blood and a Four leaf Clover

Chrisvm

Recommended Posts

Je ziet Luis bij de missie ''Three leaf Clover''. En bij TLAD in ''Diamonds in the rough'' of ''Collectors item'' dacht ik. Dat is wel aardig veel voor een mysterieus personage.

Delen op andere websites

Je ziet Luis bij de missie ''Three leaf Clover''. En bij TLAD in ''Diamonds in the rough'' of ''Collectors item'' dacht ik. Dat is wel aardig veel voor een mysterieus personage.

Zo mysterieus is ie niet :duh:

Delen op andere websites

Vind ik wel, lekker puh :7

Delen op andere websites

Vind ik wel, lekker puh :7

Google.com

[afbeeldingen]

Luis gta iv

=

Luis_Lopez.png

OF DEZE LINK:http://images.google.be/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DG

dat is van wikigta , alle personages.

Bewerkt: door kidage
Delen op andere websites

En hij komt voor in ''Diamonds are a girls best friend''.

Ja. Kortom: Hij komt heel vaak voor, zelfs met Niko én Johnny op één moment en dat is genoeg bewijs.

Ik denk alleen wel dat je met Luis geen missies doet waar je gezamenlijk met Niko of Johnny iets moet doen. Luis is namenlijk (bij) de vijand in de missies : ''Three Leaf Clover'', Diamonds are a girls best friend'', ''Museum Piece'', ''Collectors Item'' en ''Diamonds in the rough''.

Delen op andere websites

En hij komt voor in ''Diamonds are a girls best friend''.

Ja. Kortom: Hij komt heel vaak voor, zelfs met Niko én Johnny op één moment en dat is genoeg bewijs.

Ik denk alleen wel dat je met Luis geen missies doet waar je gezamenlijk met Niko of Johnny iets moet doen. Luis is namenlijk (bij) de vijand in de missies : ''Three Leaf Clover'', Diamonds are a girls best friend'', ''Museum Piece'', ''Collectors Item'' en ''Diamonds in the rough''.

Bij Three Leaf Clover ben ik het niet helemaal met je eens. Die man van de Liberty City Gunclub verstoort de overval, Luis lag daar gewoon op de grond niks te doen.

Verder hoop ik wel dat Luis de nieuwe character wordt, hij lijkt me wel cool. Ik heb alleen nog zo mijn twijfels over de titel.

Delen op andere websites

Ik denk dat de storyline van Luis Lopez langer zal zijn dan die van Johnny. Die van Johnny stopt tchnisch gezien na de missie Collector's Item. Hier gaat die van Niko verder. Die van Luis denk ik ook omdat hij ook te zien is in Diamonds are a Girl's best friend.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...