Forumrunner Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Je ziet Luis bij de missie ''Three leaf Clover''. En bij TLAD in ''Diamonds in the rough'' of ''Collectors item'' dacht ik. Dat is wel aardig veel voor een mysterieus personage. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Je ziet Luis bij de missie ''Three leaf Clover''. En bij TLAD in ''Diamonds in the rough'' of ''Collectors item'' dacht ik. Dat is wel aardig veel voor een mysterieus personage. Zo mysterieus is ie niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 Je ziet Luis bij de missie ''Three leaf Clover''. En bij TLAD in ''Diamonds in the rough'' of ''Collectors item'' dacht ik. Dat is wel aardig veel voor een mysterieus personage. Zo mysterieus is ie niet Vind ik wel, lekker puh Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Je ziet Luis bij de missie ''Three leaf Clover''. En bij TLAD in ''Diamonds in the rough'' of ''Collectors item'' dacht ik. Dat is wel aardig veel voor een mysterieus personage. Zo mysterieus is ie niet Vind ik wel, lekker puh Google.com [afbeeldingen] Luis gta iv = OF DEZE LINK:http://images.google.be/imgres?imgurl=http...l%3Dnl%26sa%3DG dat is van wikigta , alle personages. Bewerkt: 16 mei 2009 door kidage Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 En hij komt voor in ''Diamonds are a girls best friend''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 En hij komt voor in ''Diamonds are a girls best friend''. Ja. Kortom: Hij komt heel vaak voor, zelfs met Niko én Johnny op één moment en dat is genoeg bewijs. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 En hij komt voor in ''Diamonds are a girls best friend''. Ja. Kortom: Hij komt heel vaak voor, zelfs met Niko én Johnny op één moment en dat is genoeg bewijs. Ik denk alleen wel dat je met Luis geen missies doet waar je gezamenlijk met Niko of Johnny iets moet doen. Luis is namenlijk (bij) de vijand in de missies : ''Three Leaf Clover'', Diamonds are a girls best friend'', ''Museum Piece'', ''Collectors Item'' en ''Diamonds in the rough''. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gregori Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2009 En hij komt voor in ''Diamonds are a girls best friend''. Ja. Kortom: Hij komt heel vaak voor, zelfs met Niko én Johnny op één moment en dat is genoeg bewijs. Ik denk alleen wel dat je met Luis geen missies doet waar je gezamenlijk met Niko of Johnny iets moet doen. Luis is namenlijk (bij) de vijand in de missies : ''Three Leaf Clover'', Diamonds are a girls best friend'', ''Museum Piece'', ''Collectors Item'' en ''Diamonds in the rough''. Bij Three Leaf Clover ben ik het niet helemaal met je eens. Die man van de Liberty City Gunclub verstoort de overval, Luis lag daar gewoon op de grond niks te doen. Verder hoop ik wel dat Luis de nieuwe character wordt, hij lijkt me wel cool. Ik heb alleen nog zo mijn twijfels over de titel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stopbord Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Als je nou even naar mijn post had gekeken had je dat ook al gemerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 http://twitter.com/RockstarGames/status/1800272393 Volgens mij komt er binnenkort info aan. grtz Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 http://twitter.com/RockstarGames/status/1800272393Volgens mij komt er binnenkort info aan. grtz Tom Ja klopt, had ik ook gezien. Ik hoop dat er een trailertje aankomt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Victorious~ Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 http://twitter.com/RockstarGames/status/1800272393Volgens mij komt er binnenkort info aan. grtz Tom Ja klopt, had ik ook gezien. Ik hoop dat er een trailertje aankomt! Misschien nog geen trailer maar details omtrent het hoofdpersonage en de mogelijkheden, storyline zouden mooi meegenomen zijn. grtz Tom Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2009 Ik denk dat de storyline van Luis Lopez langer zal zijn dan die van Johnny. Die van Johnny stopt tchnisch gezien na de missie Collector's Item. Hier gaat die van Niko verder. Die van Luis denk ik ook omdat hij ook te zien is in Diamonds are a Girl's best friend. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.