Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Voor een battle

Ik vind het niet een perfecte outcome, maar het kan er mee door

MarilynManson.jpg

Na de reactie van TomHagen:

MarilynManson-1.jpg

Bewerkt: door RoyBoow
Geplaatst:

Je hebt het voor elkaar gekregen om zijn hele shockrock status in deze sig te verbloemen. De rondige tekst, de zoetsappige C4D's, de softe achtergrond. Het past totaal niet bij de render. Alsof het een homoseksuele B-acteur is. Kleurgebruik vind ik matig, tekst is wat simpel. Je moet proberen om het een geheel te maken, maar dit is een achtergrond plus C4D's plus render plus tekst. Het staat allemaal los van elkaar, alsof je lukraak wat dingen van het internet hebt geplukt en bij mekaar zet.

Een sig met Marilyn Manson moet rocken, vlammen. Niet dit.

Geplaatst: (bewerkt)

oke, zal nog een andere versie posten

MarilynManson-1.jpg

Deze is niet voor de battle :puh:

Bewerkt: door RoyBoow
Geplaatst:

Toch vind ik je 2de versie een heel stuk minder. Om te beginnen bij je tekst deze is niet alleen onduidelijk geworden, maar heeft nu ook een grijzige kleur, dat staat niet bij de rest van de sig. TomHagen zei onder andere dat het meer moet vlammen, maar dat heeft met dit resultaat toch niet helemaal goed uitgepakt. Het is heel overheersend geel, waardoor ik de render er nu niet meer bij vind passen. Ook is de structuur van jou achtergrond wat onduidelijk, het loopt niet echt vloeiend op elkaar over. Ik vind het daarnaast ook veelste vol en druk. Hoe het ook moet zijn, ik ben van menig dat je eerste creatie velen malen beter is, of Marilyn Manson nou moet vlammen of niet, ik vind het prima zo bij je eerste. Al hoewel ik de render van Marilyn Manson opzich niet zo heel gaaf vind. Maar dat komt ook een beetje door de rode kleding en vel rode lippenstift, je hebt ook vele foto's waar hij nog een zwart laagje overheen heeft en wat meer zwart/blauw oogschaduw op heeft. Maar goed dat terzijde ^_^

Geplaatst:

Ik ga V1 is raten:

FONT.png Lettertype: 8,33333333333333

• Plaatsing: 8
  • Face: 8
  • Kleur: 9

RENDER.png Render: 8,33333333333333

• Plaatsing: 9
  • Mooiheid: 8
  • Ingeblend: 8

BORDER.png Border: 0

• Stijl: 0
  • Dikte: 0

COLOR.png Kleur: 10

• Stijl: 10
  • Verdeling: 10

BACKGRND.png Achtergrond: 9

EFFECTS.png Effecten: 6

OTHERS.png Overige: 4

BNSPNTS.png Bonuspunten: 1

COMMENTS.png Commentaar:

Heel mooie signature.De tekst past hel goed bij de render+achtergrond.

TOTAAL: 5,833333

Aantal sterren & Rank: 3stars.PNGRANK3.png

INFO.pngGerated met FKRSICON.png FlitskikkerRateSystem For Signatures

:cya:

Corneria

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...