joppie Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Hey, Ik heb sinds eergisteren Farcry2, maar na een tijdje spelen crasht ie zonder waarschuwing of andere melding naar het bureaublad, wat erg storend is als je niet hebt gesaved. Ik heb twee patches geïnstalleerd voor de game van de Ubisoft site. Ook al geprobeerd met de internetverbinding uit, maar dat werkte ook niet. Voor mijn videokaart (ATI Radeon 4870) heb ik volgens mij alle divers al gedownload... Weet iemand wat ik nu moet doen? Alvast bedankt. EDIT: Voor als het nodig is: Ik draai Vista Home Premium 64 bit. Bewerkt: 14 mei 2009 door joppie Reageren
P.ZAAL Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 ligt niet aan je videokaart maar aan je vista 64 bit ik had eerder ook vista 64 bit en nu heb ik vista ultimate 32 bit en die draait me wel goed tot gta Reageren
dos Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 ligt niet aan je videokaart maar aan je vista 64 bit ik had eerder ook vista 64 bit en nu heb ik vista ultimate 32 bit en die draait me wel goed tot gta ik heb viste 32 bit en ik heb er ook nog last van met men radoen hd 4850 dus daar hoeft het niet aan te liggen Reageren
ThunderDuck Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Hey,Ik heb sinds eergisteren Farcry2, maar na een tijdje spelen crasht ie zonder waarschuwing of andere melding naar het bureaublad, wat erg storend is als je niet hebt gesaved. Ik heb twee patches geïnstalleerd voor de game van de Ubisoft site. Ook al geprobeerd met de internetverbinding uit, maar dat werkte ook niet. Voor mijn videokaart (ATI Radeon 4870) heb ik volgens mij alle divers al gedownload... Weet iemand wat ik nu moet doen? Alvast bedankt. EDIT: Voor als het nodig is: Ik draai Vista Home Premium 64 bit. Als het aan je besturingssysteem ligt, moet je eens proberen om FarCry in je compability mode te draaien. Rechtermuisknop > icoontje FarCry Properties Compability "Run this program in compability mode for:" Windows XP (Service Pack 2) Apply Reageren
joppie Geplaatst: 16 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Ik speelde net vanaf... weet ik niet, maar toen speelde ik op DirectX 9 en viel ie niet uit... Toch voor de zekerheid een aantal meer keer gesaved. EDIT: Ik heb heel de dag gespeeld en is niet uitgevallen... = dus opgelost. Bewerkt: 17 mei 2009 door joppie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.