Royboow Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Onderwerp: Muziek Soort design: Singature Size design: NVT Render: Ja Animatie: Nee Premade: een watte? Tijd van inlevering: al ingeleverd Opmerking: Het liefst niet tegen proffesionals zoals Jon-asses, Dizzee etc. Mijn sig: 2fast{0} sig:
Timske Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Trouwens, mag niet want ik heb al een wedstrijd openstaan. Dus laatmaar
2fast{0} Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) Dan neem ik de uitdaging eens aan als dat goed is met u. Bewerkt: 14 mei 2009 door 2fast{0}
Royboow Geplaatst: 14 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 Oke, 2fast{0}, Jay; Maak van Timske maar 2fast{0}
2fast{0} Geplaatst: 14 mei 2009 Rapport Geplaatst: 14 mei 2009 (bewerkt) RoyBoow 2fast{0} Bewerkt: 14 mei 2009 door 2fast{0}
The Hulk Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Stem:2fast{0} Omdat: Ik de signature gewoon mooier vind. Sowieso past de tekst beter bij de signature en vind ik de render van Katy Perry ook erg mooi. De effecten erin zien er ook er mooi uit en passen bij de rest van de signature. Bij de andere signature mis ik dit allemaal een beetje.
Nstyle08Z Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Ze zijn beiden wel mooi maar die van RoyBoow lijkt nogal gewoontjes en minder speciaal met 2fast{0} zijn signature. Ik vind ik signatures altijd mooier als ze een randje hebben. Ik vind die van 2fast{0} gewoon specialer, maar jij bent ook niet mis hoor, RoyBoow. Mijn stem gaat naar 2fast{0}.
Exoit Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Stem:2Fast Want: Zijn sig heeft meerdere effecten zijn render is scherper betere font en een border, dit mis ik bij royboow Bewerkt: 16 mei 2009 door CorrectHost
Ottoman 47 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 (bewerkt) Stem: 2fast{0} Waarom: Omdat de signature van Royboow me eerder eng lijkt dan mooi, en het ziet er ook echt "naamloos" uit. Die van 2fast{0} ziet er wat lekkerder uit ( :$ ), alleen aan de achterkant-hoeken is het wat te leeg, maar voor de rest: Goodjob: 2fast{0} Succes: Royboow Bewerkt: 16 mei 2009 door Illuminati
Twosouls Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Mijn stem gaat ook uit naar 2fast. De render is mooi ingeblend. De effecten springen eruit. Good Job Roy, Zoals je misschien nog niet gezien hebt. Heb je erg slecht gerenderd, of heb je een slechte gedownload. Kijk eens links naar zijn "haar".
Miek Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Allebei geslaagde sigs. Toch weet ik al vrij snel mijn keuze te bepalen. Beste RoyBoow, jouw sig vind ik vrij mooi, behalve dat hij er wat leeg uitziet. Ik zie dat je er een C4D heb in verwerkt, wat zeer geslaagd is. Ook de hokjes en lijnen zijn mooi uitgewerkt. Maar het valt op dat je signature vrij leeg is, dus zou ik in jouw positie toch in de allereerste layer (voor de render, effecten, C4D, etc) een achtergrond toevoegen. De tekst vind ik heel erg simpel, maar toch past ze erbij. Toch gaat het lettertype niet echt samen met je sig en had je er wat effecten kunnen aan toevoegen (opacity lager zetten, ga naar Blending options en probeer eens Outer Glow en Gradient Overlay). De kleurencombinatie is zeer geslaagd, maar zoals eerder vermeld oogt je signature gewoon erg leeg. 2fast{0}, je signature ziet er gelikt uit. De stijl past gewoon bij Katy Perry en de render is redelijk goed ingeblend. Bij de effecten zit het goed, op de achtergrond heb ik eigenlijk niets op aan te merken. De tekst gaat heel erg goed mee in de achtergrond, ik heb nog niet veel sigs gezien waarbij dat lettertype daarbij zo goed lukt. Ik zie dat je originele achtergrond helemaal spacy paars was, en daarna de transparente stukken van de achtergrond die je hebt toegevoegd worden gevuld daardoor. Toch ga ik nu het punt vermelden dat doorslaggevend wordt. 2fast, je sig ziet er heel erg pixelachtig uit. Bij de achtergrond valt dit nog mee, in de paarse stukken valt dit op. Hetgene wat echt voor mij niet goed uitziet, is het gezicht van Katy Perry, je render. Het ziet er brokkelig uit, en ook je tekst ziet er brokkelig uit. Had je daaraan gewerkt, had ik net voor jou gestemt. Misschien kan ik je aanraden, Layer > New Layer > Image > Apply Image en Filter > Sharpen. Het zal er veel scherper uitzien, misschien kan het gebeuren dat de pixels nog meer zichtbaar worden. Dan kan je misschien het omgekeerde uitvoeren: Filter > Blur > Gaussian Blur. Kan jij zelf bepalen hoeveel je er toevoegt. Waarschijnlijk wist je dit misschien al. Dat betekent dat ik stem voor RoyBoow. Omdat 2fast zijn sig er wat brokkelig uitziet, want het was echt op het nippertje. De sig van RoyBoow kon heel wat voller en ook wat meer effecten. Beiden nog veel succes!
2fast{0} Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 Er zit juist al een sharpen overheen zoals ik ook in mijn tutorial uit leg. Maar je stem telt helaas niet omdat de datum gister al afliep, maar toch bedankt voor je uitleg.
Jay; Geplaatst: 17 mei 2009 Rapport Geplaatst: 17 mei 2009 De stem van Miek telt inderdaad niet mee, aangezien de uiterste stemdatum verlopen is. Het had echter niks uitgemaakt aangezien 2fast{0} deze battle van Royboow met een meerderheid van de stemmen wint. Aangezien Royboow momenteel niet in de ranking opgenomen staat, verandert er voor hem niets. 2fast{0} al wel, die krijgt er een punt bij. 2fast{0}: +1 Royboow: - Closed en updated.
Recommended Posts