Jump to content

[PC] SA Police - Solicititatie & Informatie

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey, ik heb een plan om een film te gaan maken met Gta San andreas. Dit is het verhaal: Deze film gaat over een Politie agent genaamd Officer Mclain, hij moet een gevaarlijke Maffia baas achterna, Hij denkt dat het hem wel gaat lukken, maar later in de film komt hij flink in de problemen.

Ik heb er ook alvast twee filmpjes over:

http://www.youtube.com/watch?v=LuNxnTn5Bwk

http://www.youtube.com/watch?v=0nRpZWdW5gg

Als je wilt kan jij meedoen met de film! door te soliciteren. maar je moet wel dit hebben:

-San andreas (Hebben jullie wel :puh: )

-Samp (san andreas multiplayer)

-Engels (goed engels kunnen)

ik pak het groot aan, met ondertiteling in het nederlands. en in het engels. veel succes!

Geplaatst:

Klinkt leuk, maar het lijkt me handiger als je dit in het SA: General forum gepost had en er mag geen Warez besproken worden, dus haal dat van die gratis download link voor San Andreas maar weg.

Ik heb het te druk om mee te doen, maar desalniettemin wens ik je succes!

Geplaatst:

Oke. dankje voor je intresse, als iemand anders zich erin intresseert en mee wilt doen, meld het dan a.u.b

Iemand? ik weet trouwens niet of dubbelpost hier mag :puh: ben nieuw

Geplaatst:

Bedankt ;) Ik zoek in totaal ongv. 5 personen, Officer Mclain , het hulpje van Mclain , de maffia baas en zijn helper.

als iemand mee wil doen, meld het dan a.u.b

Geplaatst:

Als je dit in SA-MP wilt filmen hoef je echt niet evenveel acteurs als personages te hebben hoor. Als het jou film is kun je beter zorgen dat je een goede movie server kent, fraps hebt (demo is goed genoeg, als je een beetje kan filmen maak je toch nooit langere shots dan 20 seconden) en cam hack (in SA-MP). Als je dit niet hebt laat je anderen het meeste werk doen. Ik heb het nu te druk met andere SA-MP films om mee te doen, maar als je advies of hulp nodig hebt moet je het maar laten weten.

Geplaatst:
Als je dit in SA-MP wilt filmen hoef je echt niet evenveel acteurs als personages te hebben hoor. Als het jou film is kun je beter zorgen dat je een goede movie server kent, fraps hebt (demo is goed genoeg, als je een beetje kan filmen maak je toch nooit langere shots dan 20 seconden) en cam hack (in SA-MP). Als je dit niet hebt laat je anderen het meeste werk doen. Ik heb het nu te druk met andere SA-MP films om mee te doen, maar als je advies of hulp nodig hebt moet je het maar laten weten.

Ja maar dan geef ik hun informatie, van wat ze gaan doen, en ikzelf heb geen Fraps, dus kan ik ook niet filmen.

en ook niet met die demo.

Geplaatst:

Ja maar dan geef ik hun informatie, van wat ze gaan doen, en ikzelf heb geen Fraps, dus kan ik ook niet filmen.

en ook niet met die demo.

Ik zou als ik jou was echt fraps downloaden. Dat is heel erg simpel. Ook kun je beter Camhack downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan voor jullie cameraman worden, ik heb goede ervaring met Fraps en Camtasia Studio, ook kan ik in HD 1280x720 capturen.

Engels kan ik niet zo heel goed, maar ik kan wel een hoop.

@hielkeh: CMIIW, maar volgens mij werkt CamHack niet in SAMP.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Geplaatst: (bewerkt)

Dat zou heel fijn zijn, we hebben namelijk nog geen cameraman

EDIT: Donald F Duck is de nieuwe camera man!

Bewerkt: door Jerryosswest
Geplaatst:
Ik kan voor jullie cameraman worden, ik heb goede ervaring met Fraps en Camtasia Studio, ook kan ik in HD 1280x720 capturen.

Engels kan ik niet zo heel goed, maar ik kan wel een hoop.

@hielkeh: CMIIW, maar volgens mij werkt CamHack niet in SAMP.

O jawel hoor, als je er wat mee klooit wel. Hoe wou je zonder camhack gaan filmen? Met een auto, waardoor er bij elke donkere scene koplampen in beeld staan? Als ik zie dat hier wat meer aanmeldingen voor zijn wil ik ook wel cameraman worden. Ik heb SA-MP, camhack (in SA-MP) en fraps.

Geplaatst:

Dat kan ;) maar dan moet ik nog wel even kijken hoe we dat gaan doen, en zou ik graag even je msn willen hebben, verstuur maar via PM. we hebben ook al veel mensen die mee willen doen. maar ik ik kijk wel wie de beste zijn. dus wie doet er nog meer mee?

Geplaatst:
O jawel hoor, als je er wat mee klooit wel. Hoe wou je zonder camhack gaan filmen? Met een auto, waardoor er bij elke donkere scene koplampen in beeld staan? Als ik zie dat hier wat meer aanmeldingen voor zijn wil ik ook wel cameraman worden. Ik heb SA-MP, camhack (in SA-MP) en fraps.
Hoe krijg ik CamHack werkend dan in SAMP?
Geplaatst:

Jullie 2 kunnen dan samen filmen, ieder van een andere plaats bijv. maar dat moeten we overleggen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...