coolnniek9 Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Jah ik kan wel helpen, Ik ben zelf ook een ( pro ) movie editor en acteren in game's is geen probleem maar ik wil dan wel spraak communicatie, beetje lopen typen zuigt gwn, En is er een script of word 't gwn ter plekken verzonnen? Reageren
Megadreams Geplaatst: 22 mei 2009 Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 in samp heb je de mogelijk 'camera' plaatsen te zetten dus kan je bevoorbeeld een camera neer zetten 1 persoon de cameraman gebruikt die dan en neemt zo alles van dat standpunt op met fraps, met veel script ervaring kan je zelfs die 'camera' een speler laten volgen. Reageren
Jerryosswest Geplaatst: 22 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2009 Jah ik kan wel helpen,Ik ben zelf ook een ( pro ) movie editor en acteren in game's is geen probleem maar ik wil dan wel spraak communicatie, beetje lopen typen zuigt gwn, En is er een script of word 't gwn ter plekken verzonnen? er zijn verschillende sence's, deze sences heb ik zelf bedacht. graag zou ik je Msn willen hebben, stuur maar via PM Reageren
r.deroos Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 hoe is het afgelopen? is er al iets gebeurd? ben benieuwd! Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 juli 2009 Rapport Geplaatst: 14 juli 2009 Misschien kan ik meehelpen. Reageren
Bjorntjuhgta Geplaatst: 15 juli 2009 Rapport Geplaatst: 15 juli 2009 gebeurt hier nog iets mee? ik wil namelijk ook wel helpen met cameraman. fraps heb ik, alleen nog ff camhack erin zetten. verder doe ik een extra paar vakken bij school, wat te maken heeft met films maken. ik maak dus zelf films, en wil later ook cameraman worden. van sommige termen en dingen weet ik dus veel dit kan erg makkelijk zijn als je nog hulp zoekt! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 16 juli 2009 Rapport Geplaatst: 16 juli 2009 leuk om een film te maken!!! Reageren
siwes Geplaatst: 21 juli 2009 Rapport Geplaatst: 21 juli 2009 (bewerkt) Heey, ik heb een plan om een film te gaan maken met Gta San andreas. Dit is het verhaal: Deze film gaat over een Politie agent genaamd Officer Mclain, hij moet een gevaarlijke Maffia baas achterna, Hij denkt dat het hem wel gaat lukken, maar later in de film komt hij flink in de problemen.Ik heb er ook alvast twee filmpjes over: http://www.youtube.com/watch?v=LuNxnTn5Bwk http://www.youtube.com/watch?v=0nRpZWdW5gg Als je wilt kan jij meedoen met de film! door te soliciteren. maar je moet wel dit hebben: -San andreas (Hebben jullie wel ) -Samp (san andreas multiplayer) -Engels (goed engels kunnen) ik pak het groot aan, met ondertiteling in het nederlands. en in het engels. veel succes! ik wil wel meedoen ik heb ervaringen met sa-mp ik heb camhack kan er leuk uitzien en eventuele filmmatriaal heb ik oo kals i kdat nodig heb verder kan i kbest goed rijden in auto's met hoge snelheden (ook lage) enne schieten moet gee nprobleem zijn de rest ook niet voor als dat nodig is filmen kan ik ook wel Bewerkt: 21 juli 2009 door siwes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.