Jump to content

Hulp nodig met skin veranderen

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb vandaag voor het eerst m'n GTA San Andreas mod toegepast, maar het wil niet helemaal lukken.

Ik heb een skin van Leon S. Kennedy van de game Resident Evil 4 gedownload, en de 2 bestanden die meekwamen waren wuzimu.txd en wuzimu.dff.

Ik heb IMGTool 2 gebruikt, toen GTA3.IMG geladen en de bestanden genaamd wuzimu.dff en wuzimu.txd overschreven. Als ik nu op SA-MP als Woozie speel, zie ik de skin wel.

Maar ik heb geen idee hoe ik het in de single player krijg! Ik ben met IMGTool PLAYER.IMG geladen, maar hier vond ik ''wuzimu.txd'' en ''wuzimu.dff'' niet, dus heb ik torso.dff (of .txd, ik weet het niet meer precies) overschreven met die gedownloade wuzimu.txd en wuzimu.dff, die ik eerst naar torso.txd en torso.dff heb vernoemd, in de hoop dat ik dan in m'n klerenkast m'n shirt kon verwijderen en die skin kon gebruiken, maar toen crashtte m'n game.

Dus... Ik ben op zoek naar een manier om als Woozie te spelen. Kan dit?

Geplaatst:

wuzimu.txd en .dff staan in gta3.img, niet in player.img, dus het is niet zo gek dat je ze niet kon vinden aldaar. Het spelen als wuzimu gaat helaas niet zo makkelijk, doordat CJ anders is opgebouwd dan andere peds. Misschien dat deze tool je beter op weg kan helpen. Je zou ook deze mod kunnen gebruiken, maar dat zou alleen werken als Wu Zi Mu toevallig in de buurt loopt.

Geplaatst: (bewerkt)

Same as above, maar ls je BC7 mod gebruikt kan je makkelijk tussen alle skins kiezen, dan kies je bij Special Actors Wuzimu en dan kan je als hem spelen ^_^ Dan hoef je niet bij hem in de buurt te lopen + geen extern programma te draaien. Bij de BC7 mod zitten ook nog andere leuke en handige dingen.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Hartstikke bedankt, het werkt!

De Mod heeft geweldige functies ;)

Alleen ben ik nu eigenlijk op zoek naar een manier om de skins van pedestrians te veranderen.

Is er misschien een manier om een pedestrian te besturen, en dan via het menu van de mod de skin te veranderen?

Geplaatst:

Je wil peds die over straat lopen een andere skin geven? Zorg dat je de gemodde skin met de gewenste ped vervangt ^_^ Of bedoel je iets anders?

Geplaatst:

Ik heb al een Cleo mod gevonden, waarmee ik de gewenste peds kan laten spawnen, dus laat m'n vorige vraag maar zitten.

Maar ik heb jullie hulp toch nog even nodig...

Stel je voor, ik download een mod van bijvoorbeeld een zombie. Hoe kan ik dan de gewenste pedestrian hierin laten veranderen? Hoe weet ik wat de naam van de skin van die pedestrian is? Moet ik de mod dezelfde naam geven en dan de pedestrian vervangen door die mod? Ik heb hier nergens een duidelijke tutorial over gevonden.

Geplaatst:

Je zou eens naar deze tool kunnen kijken. Daarin kun je gelijk 3D-preview van alle pedestrians zien en hun DFF/TXD namen vinden. Ook kun je enkele stats zien/bewerken. Als je dan een mod download en die over een specifieke pedestrian heen wil plaatsen, dan zul je in een aantal gevallen inderdaad simpelweg de bestandsnamen kunnen veranderen om het te laten werken, maar ik weet niet of dit altijd even goed werkt. Ik zou zeggen, probeer het maar gewoon. Anders heb je natuurlijk altijd je backups nog.

Veel succes! :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...