Jump to content

Blue hell


Grand Theft Auto TOM

Recommended Posts

Hoi!

Toen ik vandaag GTA IV op de PS3 aan het spelen was kwam ik uit een metro en toen belandde ik in de blue hell. Ik weet niet of het al eerder bekent is dat er een blue hell in GTA IV is... Oh ja: het was niet echt een blue hell, je kon wel boven de mensen en auto's zien rijden. Alleen ondergronds was de hele ruimte blauw! Graag zou ik wat meer info willen weten over de blue hell in GTA IV!!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi!

Toen ik vandaag GTA IV op de PS3 aan het spelen was kwam ik uit een metro en toen belandde ik in de blue hell. Ik weet niet of het al eerder bekent is dat er een blue hell in GTA IV is... Oh ja: het was niet echt een blue hell, je kon wel boven de mensen en auto's zien rijden. Alleen ondergronds was de hele ruimte blauw! Graag zou ik wat meer info willen weten over de blue hell in GTA IV!!

ben er ook eens geweest, online via de rotterdam tower ofzo, als je daar met een helikopter op een bepaalde plek invliegt...

en een keer toen ik met een bus bij die schommels wou glichen :D

Bewerkt: door FGras
Link to comment
Delen op andere websites

Het is gewoon een collisionfout van de camera. Soms kan deze door de buitenmuur van het spel geen worden gedrukt, waardoor de camera veel dingen niet meer laat zien, maar alle dingen boven de grond vallen nog wel te zien. Ik denk dat je zoiets als dit bedoelt?

Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel leuk is: De Blue Hell in GTA IV is helemaal niet blauw, maar grijs. :7

Maar ik heb ook wel eens in de Blue (gray) Hell geraakt. En dan val je een endje naar beneden en dan spawn je weer op staatniveua.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook in verneukte interiors gegaan. De makkelijkste is het schip van Bomb da base II. Als je vanuit Algonquin aankomt, zit rechts de toren van het schip. Iets links is er een opslagruimopening die dicht is. Dat ding moet je hebben. (bestaat uit veel kleinere rechthoeken). Loop dan aan de algonquin-zijde naar de plaat die het dichts bij de paal in het midden zit. Sta ervoor, klik op de spring knop en als het goed is flikker je door de grond in het schip. Zeer handig bij de missie. Moet je wel zelfmoord plegen.

Bewerkt: door ikt
Link to comment
Delen op andere websites

Wat wel leuk is: De Blue Hell in GTA IV is helemaal niet blauw, maar grijs. :7

Maar ik heb ook wel eens in de Blue (gray) Hell geraakt. En dan val je een endje naar beneden en dan spawn je weer op staatniveua.

Hij was alleen blauw in GTA III volgens mij, in alle andere was hij al grijs. ^_^

Ja beter dan in San Andreas, dan val je soms op de grond met nog een beetje leven en dan kun je er niet uit en moet je een nieuwe save game laden.. :duh:

grtz

Tom

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...