Jump to content

Oordopjes


flippie13

Recommended Posts

Hey iedereen!

Zo'n 2 dagen geleden zijn mijn Skullcandy Smoking buds kapot gegaan, doordat de kabel erin is gebroken o.i.d.! Deze oordopjes waren 2 maanden oud, en dat vindt ik nogal 'jong' eigenlijk, want ik had ze gewoon nieuw gekocht! Maar daarover heb ik al een mailtje naar skullcandy gestuurd, en hopen dat zij er iets aan doen! Als iemand hierover tips en/of trucjes heeft, vertel ze alsjeblieft :7

Maar welke oordopjes hebben jullie? Het liefst met merk, prijs, geluid, en dergelijkheid (hoe stevig ze zijn, gaan ze lang mee of zijn ze, in mijn geval, in 2 maanden stervend?) Aangezien ik toch al van plan was om nieuwe oordopjes te kopen, ben ik besloten nu goede, dergelijke oordopjes te kopen voor rond de 30 tot 50,-.

Als jullie er een weten die goed is, goed geluid heeft, en dergelijk is, vertel het aub :)

Dit topic kan misschien nog handig zijn voor andere mensen die hetzelfde probleem hebben ^_^

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    9

  • CrackerzElite

    8

  • flippie13

    6

  • GolfG60

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik heb de Sennheiser MX 660. Het geluid vind ik prima en ze waren een eurootje of dertig. Ik heb ze nu al weer 4 maanden en ze horen nog als nieuw. Inmiddels is de prijs geloof ik alweer gedaald naar 20-25 euro. Succes met je keuze! :)

Bewerkt: door Kloep
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de officieele PSP oordopjes, kun je bij gameshops voor rond de 15 - 20 euro krijgen. Geluid is erg goed, alleen kunnen ze niet zo hard omdat er een beveilinging op zit. Ik heb ze nu zo'n 3 jaar volgens mij.

Erg goede oordopjes dus! Alleen kunnen ze niet zo hard.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de orginele oordopjes van mijn MP3. Ik heb een Sony Digital Media Player NWZ-A815. Best hard hoor, als iemand naast me zit, hoor je zelfs de muziek die ik luister als ik het volume op 30 (maximaal) zet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een boel philips oortjes van vorige mp3-spelers, de oortjes van iPod bij m'n touch gekregen, Sennheiser oortjes bij een mp3 die ik gevonden had, en dan nog een Sony MDR-V150 headphone van rond de 30 euro. Geweldig die laatste, zeker voor die prijs. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

De oortjes die bij mijn iPod zaten gebruik ik. Geluid is goed maar gaan we snel kapot. Ik doe er niks geks mee maar dat rubberen stripje dat rond het oortje zit is na zo'n 4 maanden al kapot! Ik heb ook oortjes bij m'n Sony Ericsson gekregen met een Bass Boost, met andere woorden, al die dance/electronic/house nummers klinken geweldig!

Link to comment
Delen op andere websites

Sony Ericsson HPM-70 en Sony Ericsson HPM-65. De 65 zijn handiger voor het sporten, maar zijn casual niet echt verantwoord qua uiterlijk, dus in de klas o.i.d. gebruik ik de 70. De geluidskwaliteit van beide is goed.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de oortjes van mn ipod touch, gewoon de standaard van apple. Zou graag een koptelefoon willen hebben, met een goede bass, weet alleen niet welke...

ik vind die niet fijn al naar 2 maanden deed mijn linker oordopje het niet meer en begon hij uit elkaar te vallen.

nu heb ik ook de Sennheiser CX400 gekocht en die zijn een stuk fijner.

Link to comment
Delen op andere websites

Sennheiser MXL 51.

Die dingen heb ik nu alweer een jaartje of 4 en ze doen het nog steeds goed.

Daarvoor had ik altijd sony of philips oordopjes, maar die gaan zo snel kapot.

Bewerkt: door candesco
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...