Jump to content

Oordopjes


flippie13

Recommended Posts

Zelf gebruik ik de originele Sony Ericsson Oordopjes (HMP-70 van Galiorix) voor onderweg. Ik raad Sennheiser aan. Ik heb nu de Sennheiser HD201. Deze geeft ook practhig geluid en is bestand voor geluid tot de 150Db. Ik heb deze gekocht op Bol.com voor €30,-. Maar als je echt oordopjes wilt raad ik deze aan: http://www.sennheiser.com/sennheiser/home_...nes_street-line, dit zijn In-Ear Oordopjes wat erg wennen zal worden. In het begin zit dit irritant, maar naar mate je het gewend raakt zit het geweldig en je hebt prachtig HD-Geluid en je hoort niet meer de buitenwereld. Ideaal voor op de fiets. Nooit meer die irritatie aan auto's etc. Lekker je eigen muziek zonder storen van buitenaf. Het gewicht komt niet hoger dan 12 gram met kabel incl. en de kabel zelf is 1.2 meter lang. Lang genoeg voor bijna elke omstandigheid. Zelfs nog te gebruiken op je PC :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Teh_Ninja

    9

  • CrackerzElite

    8

  • flippie13

    6

  • GolfG60

    5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Meestal gebruik ik de standaard iPhone-oordopjes:

iPhone-Headphone_00001.jpg

Voor in de trein of in de auto heb ik echter in-ears, namelijk Sennheiser MM50:

Original_Sennheiser_MM50_iP_Stereo_Headset_for_iPhone.jpg

Deze sluiten omgevingsgeluid vrij goed af, hebben een veel beter bas en kun je veel zachter zetten. Het nadeel is echter dat je elke tik tegen de kabel duidelijk kunt horen, dus ik gebruik ze alleen wanneer ik echt stil zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe veel aan hardlopen en muziek daarbij is altijd erg fijn. Alleen heb ik een probleem. Alle oortjes die ik heb

gaan telkens uit mijn oren en ik heb ook die sennheiser en zoals Nuke al zegt hoor je een tik tegen de draad er hard, dus die gaan ook niet. Hebben jullie misschien een tip voor goede oordopjes voor mij?

:cya:

hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe veel aan hardlopen en muziek daarbij is altijd erg fijn. Alleen heb ik een probleem. Alle oortjes die ik heb

gaan telkens uit mijn oren en ik heb ook die sennheiser en zoals Nuke al zegt hoor je een tik tegen de draad er hard, dus die gaan ook niet. Hebben jullie misschien een tip voor goede oordopjes voor mij?

:cya:

hugotje112

Koptelefoon?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doe veel aan hardlopen en muziek daarbij is altijd erg fijn. Alleen heb ik een probleem. Alle oortjes die ik heb

gaan telkens uit mijn oren en ik heb ook die sennheiser en zoals Nuke al zegt hoor je een tik tegen de draad er hard, dus die gaan ook niet. Hebben jullie misschien een tip voor goede oordopjes voor mij?

:cya:

hugotje112

Koptelefoon?

Heb je dan een tip voor een koptelefoon?

:cya:

hugotje112

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik gewoon mijn sennheiser cx300, maar die vielen er eerst ook erg vaak uit (met mijn krantenwijk), nu doe ik die oortjes via de bovenkant me oor in, dan zitten ze hetzelfde, maar vallen ze er amper tot niet uit :D

Je moet eerst je oortje via de achterkant van je oor halen, en dan gewoon indoen :D (als je snapt wat ik bedoel xD)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik een stel prachtige oordopjes van het uiterst onbekende merk Yalia, gekocht in het chinese winkeltje achter het huis van mijn opa en oma in Lissabon. Kostten pakweg 2,50 maar doen het nog steeds, werken perfect en de geluidskwaliteit is ook zeer redelijk voor deze prijs :)

Met vriendelijke groeten,

Neo

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

M'n iPod-oortjes zijn nu helemaal kapot! Ik moet moeite doen om uit het linker oortje muziek te laten komen het rechter oortje is nog erger. Daarom heb ik nu maar Sennheiser MX 350 oordopjes gekocht voor maar een tientje.

Sennheiser-MX-350.jpg

Bewerkt: door lexus123
Link to comment
Delen op andere websites

Oordopjes : Paar van sennheiser modelnummer weet ik niet.

Koptelefoon : Sennheiser HD 202 gebruik ik vaak, komt wel lekker geluid uit erg veel bass. Nadeel dat de oorschelpen best wel klein zijn.

Maar ben nu aan het sparen voor de Pioneer HDJ-2000. Daar komt echt geweldig geluid uit! :tu:

En natuurlijk die bij mijn Itouch zaten maar die blijven niet goed in mijn oren zitten en er komt niet erg mooi geluid uit, beetje blikkerig.

Bewerkt: door DJRobin
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...