End Of The Riot Geplaatst: 26 september 2009 Rapport Geplaatst: 26 september 2009 Ik ben mijn Ipod oortjes kwijt geraakt en ik heb er nu nieuwe. Van sony: Maar zouden deze even goed zijn als die Apple? Reageren
Amfetamientje Geplaatst: 27 september 2009 Rapport Geplaatst: 27 september 2009 Ik ben die van mij kwijt, helaas zijn ze 20 euro en kan ik geen nieuwe halen in deze tijden van economische crisis Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 (bewerkt) Ik heb zo'n 5 verschillende oordopjes; weet alleen 1'tje: de officiele Apple oordopjes! (zaten bij me Apple Iphone 3G) Bewerkt: 10 oktober 2009 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MegaPilot Geplaatst: 29 september 2009 Rapport Geplaatst: 29 september 2009 Ik heb nu oortjes van Creative waar je zo'n plastiekje op kan prikken, heb je in verschillende maten, dus da's handig. Ze waren 30 euro, maar hun geld echt waard. Stukken beter dan de oortjes van Apple of dit bucht die je bij je MP3/4 krijgt. Reageren
Donald-Duck Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik gebruik nog steeds de originele oordopjes van mijn ipod. De kwaliteit is wel niet zo goed, het rubberen randje rond de oortjes gaat er vrij snel af, maar dat vind ik nog geen reden om nieuwe te kopen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2009 Ik ben mijn Ipod oortjes kwijt geraakt en ik heb er nu nieuwe.Van sony: Maar zouden deze even goed zijn als die Apple? Die gebruik ik voor mijn PSP en PC. Geluidskwaliteit is goed. Ze zitten lekker. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Sennheiser HD 218 Mooi geluid, je stoort er niemand mee. En geweldige bass! Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 @ Hierboven: Allemaal leuk en aardig, alleen loop ik liever niet rond met een hijskraan op mijn bult. Reageren
FrankDangerz Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik snap niet hoe het komt, maar oordopjes vallen altijd uit bij mij Daarom heb ik van die oordopjes met een soort haakje eraan, dat achter je oor gaat. Maar een koptelefoon is altijd nog het fijnst, ( alleen ziet het er niet uit ) Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2009 Ik snap niet hoe het komt, maar oordopjes vallen altijd uit bij mij Daarom heb ik van die oordopjes met een soort haakje eraan, dat achter je oor gaat. Maar een koptelefoon is altijd nog het fijnst, ( alleen ziet het er niet uit ) Die Sennheiser van mij heeft prima geluid, zit fijn. En CrackerzElite, het helemaal geen hijskraan op je hoofd, hij is niet supergroot net als die van SkullCandy, gewoon een normale. Ook weer niet klein. =] Reageren
moechy Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 (bewerkt) Mijn skullcandy : Bewerkt: 9 oktober 2009 door moechy Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 9 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2009 Voor m'n iPod: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/upload...n-capture23.jpg Voor de computer (Skype af en toe..): http://images.europe.creative.com/iss/imag...B/HS_390_c1.jpg Werkt allemaal prima hoor.. Dat waren ze trouwens niet allemaal, heb er nog zo'n vijftig hier in de kast liggen. Veel apparaten waar je al zo'n ding krijgt. Maar dat ding hierboven daar kwam m'n vader gewoon eens mee thuis voor me, kwee nie waarom . Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik snap niet hoe het komt, maar oordopjes vallen altijd uit bij mij Daarom heb ik van die oordopjes met een soort haakje eraan, dat achter je oor gaat. Maar een koptelefoon is altijd nog het fijnst, ( alleen ziet het er niet uit ) Je bedoelt die sportoordopjes? Ik ken die wel; van het merk Philips, maar er zijn meer merken van, hoor... Reageren
Flitskikker Geplaatst: 10 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2009 Ik heb deze van DealExtreme. Ik heb zelf nooit Sennheiser geprobeerd, maar ik vind deze al heel goed klinken. De muziek is helder en de bass is goed. Maar € 2,50 dankzij de gunstige wisselkoers. En gratis verzendkosten. Mvg, Flitskikker Reageren
j0uk3 Geplaatst: 27 februari 2010 Rapport Geplaatst: 27 februari 2010 De standaard Aplle oordopjes: - Mooi design - Goede kwaliteit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.