-Stan- Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 Oortjes van Philips met bass, hetzelfde idee als de oortjes van Flitskikker . Reageren
Doesthematter Geplaatst: 28 februari 2010 Rapport Geplaatst: 28 februari 2010 De oortjes van mijn Iphone heb ik. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 7 maart 2010 Rapport Geplaatst: 7 maart 2010 standaard oordopjes van mn pixon. zijn echte lekker zittende en beukende dopjes Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 10 maart 2010 Rapport Geplaatst: 10 maart 2010 Ik heb ook standaard oordopjes van de iPod Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 maart 2010 Rapport Geplaatst: 15 maart 2010 (bewerkt) k zoek ook nog naar nieuwe oordopjes. Ik ben nogal een geluidfanaat dus ik wil eentje met een helder geluid en goede bass. Iemand suggesties? Ik dacht aan iets van sennheiser. Bewerkt: 15 maart 2010 door S-te-Fan Reageren
marv666 Geplaatst: 2 april 2010 Rapport Geplaatst: 2 april 2010 Ik heb er in 2 jaar tijd ongeveer 7 a 8 paar oortjes doorheen gejaagd, vooral doordat ik ze steeds los in mij schooltas had liggen, en dan als ik ze nodig had ze achter en boek bleven hangen, waardoor ik ze kapot trok. heb vanwege het bovenstaande geen zin om een fortuin voor oortjes te betalen, dus heb ik die van de Hema, aangezien die met een prijs van 2,50 wel meevallen, en echt veel betere geluidskwaliteit hebben dan die ding van de Blokker of weet ik veel waar van 1 euro. Reageren
Indycar series Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik had de oordopjes van de Samsung Star, maar die zijn sinds kort kapot(1 is helemaal kapot en met de ander zijn ook problemen) Dus heeft er iemand nog een goede headset voor de Samsung Star?? Oordopjes vind ik irritant. Reageren
flippie13 Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 k zoek ook nog naar nieuwe oordopjes. Ik ben nogal een geluidfanaat dus ik wil eentje met een helder geluid en goede bass. Iemand suggesties? Ik dacht aan iets van sennheiser. Sennheiser cx... series vind ik altijd wel goed Valt ook nog mee qua prijs @indycar series, wat voorn aansluiting hebben die oortjes? Een gewone 3.5mm jack? Reageren
Kloep Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) Heb net nieuwe gekocht: Sennheiser MX 85 Sport II. Zagen er wel leuk uit. Wel 40 euro, wat dan weer jammer is. De bas klinkt erg goed en duidelijk. Bewerkt: 6 april 2010 door Kloep Reageren
Fedmas Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik heb nog steeds de standaard iPod oordopjes. Heb de bekabeling wel zwart geverft, zodat er een eigen tintje aan zit Reageren
Indycar series Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 k zoek ook nog naar nieuwe oordopjes. Ik ben nogal een geluidfanaat dus ik wil eentje met een helder geluid en goede bass. Iemand suggesties? Ik dacht aan iets van sennheiser. Sennheiser cx... series vind ik altijd wel goed Valt ook nog mee qua prijs @indycar series, wat voorn aansluiting hebben die oortjes? Een gewone 3.5mm jack? Dat platte gedeelte zit in de mobiel, dat is wat ik normaal alleen maar heb. Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Heb net nieuwe gekocht: Sennheiser MX 85 Sport II. Zagen er wel leuk uit. Wel 40 euro, wat dan weer jammer is. De bas klinkt erg goed en duidelijk. Wat doen die oranje dingen bovenaan? Reageren
flippie13 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Heb net nieuwe gekocht: Sennheiser MX 85 Sport II. Zagen er wel leuk uit. Wel 40 euro, wat dan weer jammer is. De bas klinkt erg goed en duidelijk. Wat doen die oranje dingen bovenaan? Vroeg ik ook al, ze houden de bass tegen ofzo Reageren
PowerPats Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 ik krijg binnenkort mijn Ipod binnen en daar zitten standaart oordopjes bij. Nu is mijn vraag. Zijn die standaard oordopjes van Ipod goed ? zitten ze ook lekker enz ? Reageren
steintju Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik heb nog steeds de standaard iPod oordopjes. Heb de bekabeling wel zwart geverft, zodat er een eigen tintje aan zit ga naar http://www.gigasell.biedmeer.nl/ om goei oordopjes te kope ik heb met microfoon. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.