Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ik heb de standaard Ipod oortjes. Hoe heten die eigenlijk? Reageren
j0uk3 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Ik heb de standaard Ipod oortjes. Hoe heten die eigenlijk? iPod Oordopjes a.k.a Apple oortjes Reageren
Froop Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Mensen die beweren dat de standaard oordopjes die bij een product van Apple worden meegeleverd goed zijn hebben een ontwikkelingsachterstand. Reageren
Flokkert Geplaatst: 23 mei 2010 Rapport Geplaatst: 23 mei 2010 Oordopjes die bij de Samsung Star zitten. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Mensen die beweren dat de standaard oordopjes die bij een product van Apple worden meegeleverd goed zijn hebben een ontwikkelingsachterstand. Ironie...... Leg uit? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Ironie...... Leg uit? Niks ironisch, hij bedoelt gewoon dat de Apple oordopjes bagger zijn. Reageren
Kloep Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Heb net nieuwe gekocht: Sennheiser MX 85 Sport II. Zagen er wel leuk uit. Wel 40 euro, wat dan weer jammer is. De bas klinkt erg goed en duidelijk. Wat doen die oranje dingen bovenaan? Vroeg ik ook al, ze houden de bass tegen ofzo Ze zorgen dat de bass minder naar je omgeving gaat, en meer in je oor. Nog slechter voor je, nog beter voor het geluid. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Ik heb (weet het merk niet :|) van die oordopjes die je in je oor moet doen (met van de rubberen dingen) ooit gekocht voor 20 euro Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 29 mei 2010 Rapport Geplaatst: 29 mei 2010 Ik heb (weet het merk niet :|) van die oordopjes die je in je oor moet doen (met van de rubberen dingen) ooit gekocht voor 20 euro Ik zie hier de humor wel van in hoor. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik zit eraan te denken een Skullcandy koptelefoon te kopen maar vind het wel erg duur hoor, zeker in deze tijden... Wat vinden jullie? Reageren
Teh_Ninja Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik zit eraan te denken een Skullcandy koptelefoon te kopen maar vind het wel erg duur hoor, zeker in deze tijden... Wat vinden jullie? Te duur voor wat je krijgt, ga voor een Senheiser. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 31 mei 2010 Rapport Geplaatst: 31 mei 2010 Ik zit eraan te denken een Skullcandy koptelefoon te kopen maar vind het wel erg duur hoor, zeker in deze tijden... Wat vinden jullie? Te duur voor wat je krijgt, ga voor een Senheiser. En hoezo zou dat dan beter zijn? Reageren
Ferre Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik zit eraan te denken een Skullcandy koptelefoon te kopen maar vind het wel erg duur hoor, zeker in deze tijden... Wat vinden jullie? Te duur voor wat je krijgt, ga voor een Senheiser. En hoezo zou dat dan beter zijn? In mijn ogen alleen de naam al, maar volgens mij betaal je bij die Skullcandy headphones vooral voor design. Sennheiser is hét merk of een van de merken van goede kwaliteit. Verder ken ik Skullcandy niet dus kan ik er weinig over zeggen, maar met een Sennheiser zit je altijd wel goed. Reageren
CrackerzElite Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Geplaatst: 1 juni 2010 Ik zit eraan te denken een Skullcandy koptelefoon te kopen maar vind het wel erg duur hoor, zeker in deze tijden... Wat vinden jullie? Te duur voor wat je krijgt, ga voor een Senheiser. En hoezo zou dat dan beter zijn? In mijn ogen alleen de naam al, maar volgens mij betaal je bij die Skullcandy headphones vooral voor design. Sennheiser is hét merk of een van de merken van goede kwaliteit. Verder ken ik Skullcandy niet dus kan ik er weinig over zeggen, maar met een Sennheiser zit je altijd wel goed. Dacht ik ook al, maar ik denk dat ik gewoon van die comfortabele oordopjes koop. Zo'n koptelefoon past toch niet in m'n tas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.