Jump to content

Oordopjes

Recommended Posts

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Teh_Ninja

9

• CrackerzElite

8

• flippie13

6

• GolfG60

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mensen die beweren dat de standaard oordopjes die bij een product van Apple worden meegeleverd goed zijn hebben een ontwikkelingsachterstand.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Mensen die beweren dat de standaard oordopjes die bij een product van Apple worden meegeleverd goed zijn hebben een ontwikkelingsachterstand.

Ironie...... Leg uit?

Geplaatst:

Ironie...... Leg uit?

Niks ironisch, hij bedoelt gewoon dat de Apple oordopjes bagger zijn.

Geplaatst:

Heb net nieuwe gekocht: Sennheiser MX 85 Sport II. Zagen er wel leuk uit. ^_^ Wel 40 euro, wat dan weer jammer is. :puh:

De bas klinkt erg goed en duidelijk. :)

Wat doen die oranje dingen bovenaan?

Vroeg ik ook al, ze houden de bass tegen ofzo :?:puh:

Ze zorgen dat de bass minder naar je omgeving gaat, en meer in je oor. Nog slechter voor je, nog beter voor het geluid. :D

Geplaatst:

Ik heb (weet het merk niet :|) van die oordopjes die je in je oor moet doen (met van de rubberen dingen) ooit gekocht voor 20 euro :)

Geplaatst:

Ik heb (weet het merk niet :|) van die oordopjes die je in je oor moet doen (met van de rubberen dingen) ooit gekocht voor 20 euro :)

Ik zie hier de humor wel van in hoor. :D

Geplaatst:

Ik zit eraan te denken een Skullcandy koptelefoon te kopen maar vind het wel erg duur hoor, zeker in deze tijden... Wat vinden jullie?

Geplaatst:

Ik zit eraan te denken een Skullcandy koptelefoon te kopen maar vind het wel erg duur hoor, zeker in deze tijden... Wat vinden jullie?

Te duur voor wat je krijgt, ga voor een Senheiser.

Geplaatst:

En hoezo zou dat dan beter zijn? :)

Geplaatst:

In mijn ogen alleen de naam al, maar volgens mij betaal je bij die Skullcandy headphones vooral voor design. Sennheiser is hét merk of een van de merken van goede kwaliteit. Verder ken ik Skullcandy niet dus kan ik er weinig over zeggen, maar met een Sennheiser zit je altijd wel goed.

Geplaatst:

In mijn ogen alleen de naam al, maar volgens mij betaal je bij die Skullcandy headphones vooral voor design. Sennheiser is hét merk of een van de merken van goede kwaliteit. Verder ken ik Skullcandy niet dus kan ik er weinig over zeggen, maar met een Sennheiser zit je altijd wel goed.

Dacht ik ook al, maar ik denk dat ik gewoon van die comfortabele oordopjes koop. Zo'n koptelefoon past toch niet in m'n tas. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...