Jump to content

Oordopjes

Recommended Posts

Geplaatst:

Een Senheiser in dezelfde prijs klasse is qua geluid beter, althans dat vind ik. En als hij niet in je tas past draag je hem toch de hele dag om je nek :tu: ?

• Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Teh_Ninja

9

• CrackerzElite

8

• flippie13

6

• GolfG60

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Een Senheiser in dezelfde prijs klasse is qua geluid beter, althans dat vind ik. En als hij niet in je tas past draag je hem toch de hele dag om je nek :tu: ?

Zou leuk zijn, maar helaas mag dat hier niet. :)

• 6 maanden later...
Geplaatst:

Ik zit eraan te denken een Skullcandy koptelefoon te kopen maar vind het wel erg duur hoor, zeker in deze tijden... Wat vinden jullie?

Te duur voor wat je krijgt, ga voor een Senheiser.

En hoezo zou dat dan beter zijn? :)

In mijn ogen alleen de naam al, maar volgens mij betaal je bij die Skullcandy headphones vooral voor design. Sennheiser is hét merk of een van de merken van goede kwaliteit. Verder ken ik Skullcandy niet dus kan ik er weinig over zeggen, maar met een Sennheiser zit je altijd wel goed.

Klopt volledig, ik had eerst een Skullcandy Lowrider, die is vreselijk. Nu heb ik een Sennheiser die in alle opzichten beter is, de meerprijs had ik er ook voor over ^_^

Geplaatst:

Ik heb nu al een week senheiser cx 200 oortjes en tot nu toe vind ik ze prima werken.

Weet iemand of er ook nog zwakke punten bij deze oortjes zijn waar ik op moet letten?

Geplaatst:

Mijn oordopjes voor mijn mobiele telefoon zijn al een paar weken stuk en ben opzoek naar nieuwe. Weet iemand waar ik goede oordopjes kan vinden voor een redelijke prijs?

Geplaatst:

Mijn oordopjes voor mijn mobiele telefoon zijn al een paar weken stuk en ben opzoek naar nieuwe. Weet iemand waar ik goede oordopjes kan vinden voor een redelijke prijs?

Ga voor Sennheiser. Je bent wel duurder uit, maar daar tegen over staat een goede kwaliteit. ;)

Geplaatst:

Ga voor Sennheiser. Je bent wel duurder uit, maar daar tegen over staat een goede kwaliteit. ;)

Bedankt, precies wat ik zocht! :)

Geplaatst:

Ik heb nu al een week senheiser cx 200 oortjes en tot nu toe vind ik ze prima werken.

Weet iemand of er ook nog zwakke punten bij deze oortjes zijn waar ik op moet letten?

Ik heb die oordopjes ook gehad, spijt van.... Na een week oortje rechts kapot, luidspreker deed het niet meer. Had garantie als ik bonnetje kon vinden.. Dus ik gewoon gebruiken voor alleen links dan, gaat kabeltje in me broekzak kapot, nouja rubber er iets vanaf, dus garantie was al niet meer geldig hier, ging namelijk alleen vanwege de speakers.

Luister dan wel metal maarja :puh: Geluid is zeer goed dat wel, maar buitenkant van kabeltje is zeer zacht en kan dus snel scheuren bij bv. sleutels ofzo, en dan nog dat rechter oortje dan. Zelf fijne ervaringen met Sennheiser koptelefoons maar door die oortjes hou ik het dan wel bij andere oortjes, standaard van me Philips GoGear Muse bijvoorbeeld, niet geschikt voor andere spelers maar wel een heerlijk geluid

http://www.coated.com/wp-content/uploads/2009/09/philips-go-gear-muse_1.jpg deze heb ik dan ook.

Geplaatst:

Ik weet niet naar welke prijsklasse je kijkt, maar als je naar de CX 300 II kijkt kan je beter de Creative EP 630 nemen. Precies dezelfde hardware, en €15-20 goedkoper.

Geplaatst:

Ik heb gewoon simpele oordopje, waren maar 20,-

Ik luister nooit vaak muziek via mijn mobiel/psp.

Daarvoor heb ik mijn home cinema setje, komt mooi helder geluid uit. Wel wat duurder :7 maar VEEL beter.

Geplaatst:

Als je €115 al veel vindt moet je een eens naar UE oordopjes kijken. De duurste daarvan zijn $1350,- :clown: .

Geplaatst:

Als je €115 al veel vindt moet je een eens naar UE oordopjes kijken. De duurste daarvan zijn $1350,- :clown: .

Nou, dat heb je met alles.

Auto's, computers, horloges.

Er is altijd wel een of meerdere merken die qua prijs er zwaar boven zit en die zichzelf daardoor een klasse hoger bepalen.

Mensen met een gezond verstand(en een normaal formaat portemonnee) kopen geen oordopjes van 1350 dollar.

En ik vind 115 euro voor oordopjes veel, terwijl je voor 30 of 40 euro al goede Sennheisers hebt bv.

Geplaatst:

Je betaald bij deze extreem hoge prijzen deels voor kwaliteit, maar het meeste gaat weg in het design, zo heb je ook een gouden mobiel van Nokia, software matig prut, maar belegd met goud en diamanten, en hierdoor raakte de prijs toch een abnormaal hoge grens.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...