Jump to content

hoe te doen.


iefen

Recommended Posts

euhm. ik heb nu in mijn iv instellingen staan dat hij 210/250 gebruikt maar k heb 2 gig in me pc dus ik wil het wat hoger maken en mijn huidige instellingen behouden behalve dat. zodat iv wat sneller gaat

maar hoe doe ik dit.

dus ik wil al mijn instellingen zo houden behalve het Recourse usage.?

dit zijn mijn instellingen

1242394356-30.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Die Resource Usage geef het geheugen van je videokaart weer, en dat is dus maar 250 MB (er gaat altijd wel wat af).

Dus als je betere settings wilt hebben zal je een nieuwe videokaart moeten aanschaffen (en eventueel ook een nieuwe processor).

Topic verplaatst naar Technische Problemen.

Link to comment
Delen op andere websites

mmm, nieuwe vid kaart heb je nodig.

laat me raden, je hebt maximum nvidia 7000 series?

en wwar slaat dat idee op dan? Om 256MB te hebben hoef jee cht geen 7 serie te hebben hoor, ook nieuwere kaarten hadden dat.

Link to comment
Delen op andere websites

mmm, nieuwe vid kaart heb je nodig.

laat me raden, je hebt maximum nvidia 7000 series?

en wwar slaat dat idee op dan? Om 256MB te hebben hoef jee cht geen 7 serie te hebben hoor, ook nieuwere kaarten hadden dat.

ja ok lol

ik ging ervan uit omdat de mijn 2.7 Gig heeft

Link to comment
Delen op andere websites

ja ok lol

ik ging ervan uit omdat de mijn 2.7 Gig heeft

Humor... Gedeelt misschien, maar niet op je videokaart zelf. En nou weer back on topic want anders is er niks meer van dit topic te begrijpen.

Bewerkt: door Galiorix
Link to comment
Delen op andere websites

ja ok lol

ik ging ervan uit omdat de mijn 2.7 Gig heeft

Humor... Gedeelt misschien, maar niet op je videokaart zelf. En nou weer back on topic want anders is er niks meer van dit topic te begrijpen.

humor? neen jongen om exact te zijn 2539 MB

en nu gaan we terug on-topic :)

*wou dit even kwijt*

Link to comment
Delen op andere websites

ja ok lol

ik ging ervan uit omdat de mijn 2.7 Gig heeft

Humor... Gedeelt misschien, maar niet op je videokaart zelf. En nou weer back on topic want anders is er niks meer van dit topic te begrijpen.

humor? neen jongen om exact te zijn 2539 MB

en nu gaan we terug on-topic :)

*wou dit even kwijt*

Er mist iets...logica.

'hij geeft 2539MB aan dus heeft hij 256MB geheugen.'

@TSer: Post je specs eens, update je drivers het spel en alle andere zooi zoals .net framework

Link to comment
Delen op andere websites

@TSer: Post je specs eens, update je drivers het spel en alle andere zooi zoals .net framework
mss je stuurprogramma's updaten van je vid kaart, mss dat dat ook helpt?

Lezen. :duh:

En 2.7 GB op je videokaart kan ookal niet. Galiorix heeft gelijk!

Link to comment
Delen op andere websites

er is een verschil tussen drivers en stuurprogramma's

voor drivers ga je naar de site van je vid kaart maker en downl en install je die.

voor stuurprogramma's laat je je pc automatisch zoeken of manueel en install je die.

stuurprogramma's= configuratiescherm > systeem > apparaatbeheer > beeldschermadapters > 'dubbelklikken' > stuurprogramma > stuurprogramma bijwerken.

ikzelf denk dat er dus een verschil is tussen deze 2, en excuseer me mocht het niet waar zijn. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

er is een verschil tussen drivers en stuurprogramma's

voor drivers ga je naar de site van je vid kaart maker en downl en install je die.

voor stuurprogramma's laat je je pc automatisch zoeken of manueel en install je die.

stuurprogramma's= configuratiescherm > systeem > apparaatbeheer > beeldschermadapters > 'dubbelklikken' > stuurprogramma > stuurprogramma bijwerken.

ikzelf denk dat er dus een verschil is tussen deze 2, en excuseer me mocht het niet waar zijn. ^_^

Ik excuseer je, want het is namelijk hetzelfde. Drivers is Engels, en stuurprogramma is Nederlands. Maar het is hetzelfde. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

er is een verschil tussen drivers en stuurprogramma's

voor drivers ga je naar de site van je vid kaart maker en downl en install je die.

voor stuurprogramma's laat je je pc automatisch zoeken of manueel en install je die.

stuurprogramma's= configuratiescherm > systeem > apparaatbeheer > beeldschermadapters > 'dubbelklikken' > stuurprogramma > stuurprogramma bijwerken.

ikzelf denk dat er dus een verschil is tussen deze 2, en excuseer me mocht het niet waar zijn. ^_^

Ik excuseer je, want het is namelijk hetzelfde. Drivers is Engels, en stuurprogramma is Nederlands. Maar het is hetzelfde. ^_^

ah ok, ja ik dacht dat het iets anders was omdat je het bij elk via een andere weg kon doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...