Stopbord Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Ik wil zeer graag GTA : SA kopen voor de pc. Ik heb al gezien dat ze het in de gamemania hebben maar er zijn er natuurlijk zoveel Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Doen! Het is een pracht-spel, en het kost de laatste tijd echt niet veel meer Reageren
Stopbord Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Ik denk niet dat je deze plek kent: Gent , dampoort Game mania , hebben ze dat daar wel? Als het op hun site staat hebben ze het dan OVERAL? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Je kan het ook bestellen via Bol.com. Scheelt je ook een reisje het huis uit, morgen al binnen en voor dezelfde prijs nog. Als je in België woont is dit niet mogelijk. Reageren
Stopbord Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Belgie Maar hebben ze het dan in alle winkels ? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Je zou ook met de winkel kunnen bellen of ze het product in voorraad hebben. Dat bespaart ook verrassingen. Reageren
Stopbord Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Jep , Tnx sorry voor dubbel post: Hallo hoe kan ik u van dienst zijn? Hebben jullie nog Gta SA liggen voor pc? Ja die kosten €19.99. Hoeveel stuks nog? 3 stuks. Ok dankuwel Daagghh. x(D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.