Jump to content

GTA IV FATAL ERROR: DD3D50


cantagallina

Recommended Posts

Dit is misschien al het zoveelste topic hierover, mijn excuses hiervoor dan, maar ik hadgeen goesting om heel het forum af te zoeken + iedere pc is anders.

Maar ik heb dus een probleem met deze foutcode GTA IV FATAL ERROR: DD3D50

die krijg ik altijd te zien.

Hier even mijn PC gegevens

pcinfob.jpg

pcinfo2.jpg

en ik weet dat mijn directX10 is, maar die kan ik snel aanpassen.

ik denk dat dit de info is die je het meest kan gebruiken, als jullie nog info nodig hebben om mij raad te geven zeg het dan even, dan zal ik het opzoeken want ik koop natuurlijk niet gewoon GTA IV als versiering in mijn kast.

alvast bedankt.

Bewerkt: door cantagallina
Link to comment
Delen op andere websites

je hoeft neit enes meoite te doen om dit op te lossen, je gaat hem sowieso neit draaien.

Heb jij uberhaupt wel naar de systeemeisen gekeken? Je cpu voldoet er nog maar net aan amar omdat het een laptop is presteert hij als een gewone C2D van 1.4GHz, wat er ver onder zit.

Je videokaart hoef ik denk ik neit eens uit te leggen want daarmee kan je net vista opstarten

Link to comment
Delen op andere websites

graag zou ik toch nog wat meer uitleg willen horen van wat er allemaal verkeerd aan is, ik wist al dat een laptop niet voldoende er voor was om het te spelen, maar is er een mogelijkheid om mijn laptop te verzwaren voor het wel te spelen?

Link to comment
Delen op andere websites

graag zou ik toch nog wat meer uitleg willen horen van wat er allemaal verkeerd aan is, ik wist al dat een laptop niet voldoende er voor was om het te spelen, maar is er een mogelijkheid om mijn laptop te verzwaren voor het wel te spelen?

Is er niet, een laptop kun je neit updaten, alleen met meer geheugen maar verder niet.

Je zult dus eennieuwe pc moeten open wil je hem spelen

Link to comment
Delen op andere websites

jammer om te horen, dan zal ik nog een jaar moeten wachten tot dat ik vakantie werk kan doen om dan ineens een goede zware pc te kopen

maar bedankt want nu weet ik het zeker waardoor ik het niet meer zal proberen, maar ik heb nog spellen genoeg en GTA IV mag nog wel even onder het stof blijven dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...