Gta-Speler1 Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Hallo, Ik heb SAMI (San Andreas Mod Installer) gedownload en geinstalleerd. Zodra ik het open krijg ik de foutmelding dat mijn folder niet herkend word. Ik heb de folder C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ die kon hij niet vinden. Ik heb opnieuw gebrowst naar die folder maar ook toen kon hij hem niet vinden, terwijl hij er wel staat. Ik heb de folder ook op andere locaties gezet maar tevergeefs, want weer dezelfde foutmelding. Nu is mijn vraag, (is wel te raden ) Wat moet ik doen?! Ik heb het al op 2 pc's geprobeerd en 2x dezelfde foutmelding, terwijl het bij een vriend het wel prima werkt en ik wil sami ook graag gebruiken. Stuur alsjeblieft geen nutteloze reacties als; heb je het wel gecheckt, want dat heb ik écht gedaan. Alvast bedankt!! P.S. Ik heb een Pr screen gemaakt van de foutmelding (zie onder) Reageren
Remi-X Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Is dit toevallig een illegale (gedownloade) San Andreas? Reageren
Gta-Speler1 Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Nee, en dat maakt ook niet uit want de vriend die ik net noemde heeft wél een illegale versie en die kan SAMI ook gewoon gebruiken. Groetjes Ik heb wat verder zitten zoeken en ik kom op de conclusie uit dat dit een vaak voorkomend probleem is... Maar als het zo vaak gebeurd moet er toch een oplossing zijn, dus iemand?? Reageren
Gta-Speler1 Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Ja gedaan.... maar er valt niet veel in te stellen... het is gewoon de goede game directory invoeren en dat heb ik.. Maar bedankt voor je hulp! ik hoop dat je me verder kan helpen Reageren
pimios Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Wat probeer je eigenlijk te installeren Reageren
Gta-Speler1 Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 @ Pimios Gewone car mods, maar daar ben ik nog niet aan toe gekomen.. ik weet dat het kan. Het is gewoon dat hij mijn GTA SA directory niet kan vinden nogmaals mijn directory C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\ niets mis mee?? @ Senneken Dat heb ik al die tijd al gebruikt en ik word er gek van, maar ik vraag niet voor alternatieven, ik vraag voor een oplossing. Tenzij het een alternatief is die even snel of sneller werkt... Groetjes Reageren
pimios Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Gebruik IMGtool. Met IMGtool kan iets foutgaan. Als je sami gebruikt gaat het 9/10 keer goed. Reageren
Gta-Speler1 Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 Nee eigenlijk niet, want je doet het handmatig. Maar als je niet ervaren bent dan moet je het niet doen. Met IMGtool ben ik ervaren maar het duurt zo verschikkelijk lang, daarom overstap naar SAMI maar die werkt niet... Niemand met hetzelfde probleem??? HELP ALSJEBLIEFT !! Nog iemand met suggesties??? Wat ik trouwens niet gezegd heb is dat de voornaamste reden dat ik SAMI gebruik is dat je de auto die je wil veranderen kan kiezen... maar ook de snelheid.. Zou het misschien helpen de downgraden naar v1.0 want ik heb v1.1 Heeft iemand ook een ander Mod install programma wat ook snel is?? Bedankt Reageren
Big Boss Geplaatst: 15 mei 2009 Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 LET OP! Maak altijd een backup van het register. Een kleine fout, kan je systeem in een wip uit balans brengen. Kijk eens even of er geen fout zit in het register. Ga naar Start -> Uitvoeren en typ regedit in. Ga dan naar: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Rockstar Games\GTA San Andreas Als die niet bestaat, maak je hem aan (Bewerken -> Nieuw -> Sleutel) met daarin een tekenreekswaarde (Bewerken -> Nieuw -> Tekenreekswaarde) met als naam (Standaard) en geen waardegegevens. Reageren
Gta-Speler1 Geplaatst: 15 mei 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2009 dat volg ik niet helemaal... Ik kom hier: Uitvoeren: regedit dan opent register editor Dan ga ik naar software en daar staat geen Rockstar Games... Fout gevonden? Maar ik begrijp niet hoe ik 1. een backup van je register maakt.. (ik weet wat backuppen is enzo maar niet hoe je het register backupt. ) en 2. hoe ik het dan werkend krijg.. Kan je dat nog even duidelijk uitleggen? Na veel geprut ziet het er zo uit: Is dat goed? Ik heb alleen de folder GTA San Andreas er niet bij Alleen Rockstar games.. of moest ik daar nog een folder inmaken.? Groetjes Ik post te veel Maargoed, ontopic. Ik heb de submap GTA San Andreas erbij gedaan en daarin die tekenreekswaarde met de naam (Standaard) en verder geen waardes.. Maar hij doet het nog steeds niet, dus moet er nog iets veranderd worden?? Antwoord asap alsjeblieft!! Groetjes Reageren
wesley123 Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Het is sowieso neit slim om sami te gebruiken, het veroorzaakt alleen maar bugs en vaak gaat een installatie fout, je doet er beter aan door die dingen handmatig met IMG Tool of iets dergelijks te installeren. En waarom geloof ik neit dat jij een legale versie hebt? Tijdens de instalaltie horen register waardes aangemaakt te worden, dat jij die neit hebt wijst dus op een geextract .rar bestand die je kunt downlaoden waarbi je niet hoeftt e installeren, dus worden de register waardes ook neit aangemaakt Reageren
Big Boss Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Bij mij ziet het er zo uit: Als je die sleutels niet hebt, is er iets fout gegaan bij de installatie of je hebt een illegale versie. Reageren
PatrickW Geplaatst: 16 mei 2009 Rapport Geplaatst: 16 mei 2009 Kan het zijn dat de GTA San Andreas folder (en alles erin) nog op read-only staat, en dat SAMI daarmee niet overweg kan ? PatrickW ( SAMI-n00b ;p ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.